اجتماعی 10:56 - 03 مرداد 1396
برای نخستین بار انجام شد
مدیرکل دفترزیستگاهها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای اولین بار در سازمان حفاظت محیط زیست تدقیق محدوده مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان با دقت محاسباتی ۲۵۰۰۰: ۱ انجام شد.

به گزارش ایسنا،حمید گشتاسب افزود: با توجه به اینکه در دهه‌های گذشته درتهیه برخی از نقشه‌های مناطق چهارگانه با توجه به محدودیت‌های اطلاعاتی و فنی و نبود دسترسی به نقشه‌های با مقیاس مناسب و پیاده‌سازی محدوده مناطق، ابهاماتی وجودداشته است، دفترزیستگاهها و امور مناطق، تهیه مرز مناطق چهارگانه با دقت محاسباتی ۲۵۰۰۰: ۱ با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای با کیفیت بالا، تصاویر گوگل ارث(google earth) و نقشه‌های توپوگرافی پایه و بازدید میدانی را در اولویت برنامه‌های خود قرارداد.

وی تصریح کرد: این فعالیت بسیار سنگین توسط گروه بررسی‌های جغرافیائی این دفتر و با همکاری قابل تقدیر ادارات کل تابعه برای ۲۷۸ منطقه و براساس آگهی روزنامه رسمی انجام شد. با توجه به دقیق‌ترین محاسبات انجام شده ، سطح کنونی مناطق چهارگانه به ۱۷ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۵۵۸ هکتار معادل ۱۰.۵ درصد ازسطح کل کشور رسیده است. 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام)،گشتاسب تاکید کرد: اطلاعات مربوطه به منظور جلوگیری از تعارض پروژه‌های توسعه‌ای و عمرانی با مناطق چهارگانه در اختیار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت صنعت،معدن و تجارت برای بارگذاری در سامانه کاداستر قرارداده شد.

انتهای پیام


9292037
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر سابقه‌دار و حرفه‌ای سرقت اماکن در محدوده خاورشهر و کشف اقلام مسروقه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» منتظری گفت: پرونده‌های وارده به دیوان عالی کشور با موضوع خانواده در فروردین ماه بیش از ۸۰۰ فقره بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی با کسانی که از طریق اعمال مجرمانه موجب معافیت خود یا دیگران از سربازی شوند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری سه اراذل و اوباش که اقدام به درگیری در منطقه فلاح تهران کرده بودند، خبر داد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوانی که مادر خود را به قتل رسانده و جسد را به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۸ تهران از بهره‌برداری، ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع) از نیمه سال دوم جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قیمت قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همکاران ما در جنگ نرم با دشمن، آماده جانفشانی هستند و در خط مقدم قرار دارند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است