استانی 10:21 - 06 اردیبهشت 1396
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان خبر داد:
زاهدان - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: ۳۸ درصد کشفیات مواد مخدر کشور معادل یک سوم در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

کشف یک سوم مواد مخدر کشور در سیستان و بلوچستان

محمد مهدی مرعشی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در کشور است و خوشبختانه توانسته عملکرد موفقی در مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر در مرزها و جلوگیری از ورود این مواد افیونی به خاک کشور داشته باشد.

وی افزود: بطوریکه میزان کشفیات مواد مخدر از سال ۹۲ تاکنون ۳۵ درصد رشد داشته است و ۳۸ درصد کشفیات کشور معادل یک سوم در استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

وی بااشاره  به اینکه در سیستان و بلوچستان ۲۹۵ مرکز ترک اعتیاد وجود دارد تصریح کرد: مراکز ویزه ترک اعتیاد کودکان و زنان نیز در استان ایجاد شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۱۵۵کودک در این مراکز بهبود یافته اند و از این تعداد ۶۳کودک همچنان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

وی افزود: فرهنگ سازی و پیشگیری از مواد مخدر از اولویت های ما در سال جاری است و برنامه های مختلفی با همکاری دستگاه های مربوطه در استان اجرا می شود.


9043814
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است