استانی 16:03 - 28 آبان 1397

۱۱۷ عنوان برنامه در بیجار اجرا می‌شود/لزوم ترویج تفکر بسیجی

به گزارش خبرنگار مهر،سعید شعبانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران و روسای ادارات در سالن اجتماعات دانشگاه فنی مهندسی برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت  اظهار داشت:  هفته وحدت بهترین فرصت برای تشریح و تببین وحدت کلمه در بین اقشار مختلف توسط سخنرانان است.

وی به اهمیت لزوم وحدت اشاره کرد و افزود:زحمات و دستاوردهای که در طول این ۴۰ سال انقلاب اسلامی حاصل شده بسیار ارزشمند است و دشمنان ما به دنبال از بین بردن این دستاوردها و خدشه دار کردن وحدت و انسجام ملی کشور ما هستند.

شعبانی با اشاره به اینکه تعدد و قومیت و مذاهب در استان کردستان برای ما یک فرصت و برای دشمنان یک تهدید محسوب می‌شود بیان داشت: هفته وحدت بهترین فرصت برای تشریح کلمه وحدت در بین اقشار مختلف است چرا که راهبرد اصلی دشمن از بین بردن وحدت در جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شناخت دشمن و راهبردهای دشمن دو موضوع اساسی است که در جهاد کبیر باید به آن توجه ویژه شود عنوان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری دشمن اصلی انقلاب نظام سلطه و استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه بیجار همچنین به شکل‌گیری انقلاب در سال ۵۷ و تشکیل شجره طیبه بسیج در پنجم آذر ۵۸ اشاره کرد و گفت:بسیج دستاورد ارزنده انقلاب اسلامی است که کارکردهای آن طی هشت سال دفاع مقدس در مدیریت جنگ نابرابر مشاهده شد.

وی بر لزوم ترویج تفکر بسیجی در جامعه اشاره کرد و افزود:امروز نیازمند تفکر بسیجی هستیم و باید این تفکر توسعه و ترویج یابد و   از پتانسیل‌های بسیج در حوزه‌های سیاسی استفاده بهینه کرد.

شعبانی اضافه کرد:امروز اثربخشی و کارکرد بسیج در جبهه‌های مقاومت در لبنان و سوریه و فلسطین کاملا هویدا است و این تفکر مقاومت برگرفته از تفکر ناب بسیج است.

وی با اشاره به کارکردهای مختلف بسیج در عرصه های مختلف ، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس کارکرهای بسیج و اثر بخشی آن در مدیریت جنگ تحمیلی و نابرابر بخوبی قابل لمس بود و ملت رشید ایران به واسطه فداکاریها و ایثارگرهای بزرگی که در طول این هشت سال اتفاق افتاد به پیروزی ها و موفقیت های بزرگی نائل آمد.

فرمانده سپاه بیجار به برنامه های اجرایی در هفته بسیج اشاره کرد و گفت:همزمان با هفته بسیج ۱۱۷ عنوان برنامه در حوزه‌ها، پایگاه‌ها ، مدارس و مساجد شهرستان بیجار برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری ۷ یادوراه شهدا، ۲۹ عنوان برنامه هفته بسیج، ۱۳ برنامه ورزشی شهرستان بیجار خواهد بود.

شعبانی  همچنین از افتتاح ساختمان حوزه مقاومت شهید بروجردی پیرتاج و افتتاح پایگاه کارگری معدن صبانور در بخش کرانی همزمان با هفته بسیج خبر داد و عنوان کرد: برگزاری ۲۹ مورد نشست بصیرتی و ۲۱ مورد کارگاه آموزشی طلاق و آسیب‌های اجتماعی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، سرکشی از تعداد ۳ خانواده بازنشسته سپاه نیز از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج است.


9977639
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است