استانی 13:11 - 18 خرداد 1399
ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از برگزاری حضوری امتحانات نیمسال دوم تحصیلی در کلیه دانشگاه‌های آزاد استان مصوب‌شده در مورخ ۱۵ خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: تلاش شده که در حوزه‌های امتحانی تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی مانند افزایش ۴۰ درصدی حوزه‌های امتحانی، رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی صندلی‌ها و ضدعفونی منظم حوزه‌های امتحانی رعایت شود.

افزایش ۴۰ درصدی حوزه‌های امتحانی دانشگاه‌های آزاد چهارمحال و بختیاری

حکمت‌الله ریاحی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تصمیمات اتخاذشده شورای آموزشی دانشگاه، اظهار کرد: امتحانات کلیه رشته‌ها در دوره‌های مختلف تحصیلی از تاریخ ۲۴ خردادماه تا ۱۹ تیرماه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری امتحانات دکترای حرفه‌ای دامپزشکی از اول تا ۱۵ مردادماه خبر داد و افزود: امتحانات دروس عمومی و معارف اسلامی دانشجویان دامپزشکی مانند سایر دانشجویان در تیرماه برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به برگزاری حضوری دروس عمومی و معارف اسلامی کلیه رشته‌ها در دوره‌های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: آزمون کلیه رشته‌ها در دوره دکترای تخصصی به تشخیص استاد مربوطه به‌صورت مجازی در قالب امتحان شفاهی ( با ضبط آزمون شفاهی) برگزار می‌شود.

ریاحی ساعات برگزاری امتحانات را در چهار نوبت ۱۰-۸، ۱۳-۱۱، ۱۶-۱۴، ۱۹-۱۷ عنوان و تصریح کرد: تلاش بر این بوده است که در حوزه‌های امتحانی تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی مانند افزایش ۴۰درصدی حوزه‌های امتحانی، رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی صندلی‌ها و ضدعفونی منظم حوزه‌های امتحانی رعایت شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه محل حوزه امتحانی دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، در دانشکده کشاورزی تعیین شده است، بیان کرد: به‌منظور جلوگیری از سفرهای بین شهری با اجرای طرح تعاون آزمون، دانشجویان با ثبت‌نام در سایت azmoon۹۹.iau.ac.ir و کسب موافقت ستاد طرح تعاون آزمون می‌توانند در محل زندگی خود امتحان دهند.

ریاحی علت برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه آزاد را نبود زیرساخت لازم و تعداد زیاد دانشجویان این دانشگاه مطرح و اضافه کرد: دانشجویان و اولیا دغدغه و نگرانی نداشته باشند و عوامل اجرایی از ورود دانشجویان بدون ماسک و دستکش به داخل حوزه‌های امتحانی جلوگیری خواهند کرد.

وی در پایان تاریخ برگزاری آزمون جامع دوره دکترای تخصصی نیمسال دوم را از تاریخ ۲۸ تیرماه تا ۸ مردادماه اعلام کرد.

انتهای پیام


10563992
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است