گوناگون 15:41 - 05 شهریور 1393


4580641
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» همزمان باچهارمین روز برگزاری 28مین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، تفاهم نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران با شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) امضا شد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم»  رژیم صهیونیستی در یکی از پیچیده ترین وضعیت های خود هم از لحاظ استراتژیک و هم تاکتیک گیر افتاده است. وضعیتی که در آن گزینه های موجودش، هیچ نفع قابل توجهی ندارد اما هزینه ای عمیق را بر روی دست این رژیم می گذارد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه های یکشنبه 23 اردیبهشت ماه منتشر می شود.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 430 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 41 میلیون و 600 هزار تومان است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» کمتر از یک سال پیش، اوضاع -ظاهرا- به نفع رژیم صهیونیستی بود. سران بحرین و امارات، رژیم را به رسمیت شناخته بودند؛ حتی با آن مانور نظامی مشترک برگزار می کردند و چیزی نمانده بود که آل سعود نیز رسما به «پیمان ابراهیم» بپیوندد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» امروزه به غیر از مهاجرت جغرافیایی پزشکان، شاهد مهاجرت شغلی و تخصصی هم هستیم به طوری که با افزایش تب زیبایی در جامعه و روی آوردن مردم به جراحی های زیبایی، برخی پزشکان بدون هیچ تخصصی در جراحی های زیبایی به سمت این حوزه پولساز مهاجرت می کنند. ...
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» طی سالیان اخیر «پزشک بلاگرها» نیز هم پای سلبریتی ها و شاخ های اینستاگرامی تصاویر و ویدئو هایی با هدف آگاهی بخشی به اشتراک می گذارند و با جلب اعتماد مخاطبانشان به کسب درآمد های میلیونی می پردازند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در دنیای امروزی، صنعت تولید مواد غذایی به سرعت در حال توسعه است و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» همه ما ممکن است اقدام به خرید انواع پنجره یو پی وی سی و یا آلومینیومی کرده باشیم...
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» بازوی رسمی سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اپلیکیشن بله برای آگاهی و دسترسی سریع به موقعیت مکانی کتاب ها و غرفه های ناشران راه اندازی شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است