بین‌الملل 08:35 - 06 مرداد 1394
یک زن سوری که از داعش جدا شده، تاکید کرد که عناصر این گروهک تروریستی متجاوز و دزد هستند که برای "طلا ،شهوت و برده جنسی" به این گروه تروریستی ملحق شده اند.

زن عضو داعش : داعشی ها متجاوز و دزد هستند

به گزارش فرهنگ نیوز، به نقل از السومریه نیوز، زنی با نام مستعار "لینا" از ساکنان دیرالزور سوریه که در مرکز امنیتی موسوم به "پلیس حسبه"(پلیس دینی داعش) فعالیت می کرد، پس از جدایی از این گروهک تروریستی در مصاحبه با روزنامه دیلی میل انگلیس گفت: ترس، تاثیری خفقان آور بر مناطق تحت کنترل داعش دارد؛ به گونه ای که از کودکان به عنوان خبرچین استفاده شده و این علاوه بر بدرفتاری با زنان ایزدی ربوده شده است که به عنوان برده جنسی به عناصر داعش اهدا شده اند.

وی از وجود 5 زن انگلیسی در پلیس حسبه داعش خبر داد و اظهار داشت: گمان می کردیم که عناصر داعش و زنان خارجی که به این مکان می آیند برای فدا کردن جان خود برای ما آمده اند؛ اما به زودی روشن گشت که آنها برای طلا، پول و برده جنسی شدن آمده اند؛ آنها فقط مشتی متجاوز و دزد بودند. 

این زن سوری تصریح کرد: با وجود ذخایر عظیم نفتی در نزدیکی شهری که در آن ساکن بودم؛ برق این شهر از طریق دیزل ژنراتورهایی که تحت کنترل اعضای ارشد داعش بود، تامین می شد.

وی با بیان دلایل جدا شدن از گروهک تروریستی داعش گفت: "تروریستها را ترک کردم چون اقدام های بسیار وحشتناک، ویرانی و مجازاتهای بدنی از آنها دیدم".

دیده بان حقوق بشر (هیومن رایتس ووتش) در 16آوریل 2015 از ازدواج اجباری زنان و دختران ایزدی و تجاوز سازمان یافته و بدرفتاری با آنها از سوی عناصر گروهک تروریستی داعش خبر داده بود.

 


6820688
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد رژیم صهیونیستی به دنبال برهم زدن مذاکرات و خراب کردن تلاش میانجی‌گران است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از اینکه شرکت‌های صهیونیستی یا حامی رژیم اشغالگر با تحریم‌های مردمی مواجه شدند، استارباکس تاکنون ۳۱ درصد ضرر کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی برخورد یک خودرو به حصار کاخ سفید، راننده آن کشته شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروی هوایی این کشور در سوریه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در صحرای استان حمص منهدم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برگزاری تظاهرات ضدجنگ در دانشگاه میشیگان آمریکا، جشن فارغ‌التحصیلی شماری از دانشجویان این دانشگاه را تحت تاثیر قرار داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معترضان شهرک نشین معتقدند اگر اسرائیل به رفح حمله کند، هیچ اسیری نخواهد بود که زنده بازگردد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنگ نوار غزه امروز یکشنبه در حالی وارد هشتمین ماه خود شد که هواپیما‌های رژیم صهیونیستی به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع کره جنوبی تایید کرد که در رزمایش سایبری ایالات متحده شرکت خواهد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سفارت چین در اتاوا با صدور بیانیه‌ای اظهارات نخست‌وزیر کانادا مبنی بر دخالت پکن در امور انتخاباتی این کشور را بی‌اساس دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا همچنان ادامه دارد و پلیس به بهانه غیرقانونی بودن اعتراضات ۲۵ نفر از آن‌ها را در دانشگاه ویرجینیا بازداشت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است