استانی 14:34 - 05 شهریور 1393
بجنورد/حدادعادل :
رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در پیامی به همایش بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی گفت: زبان و ادب فارسی، یکی از ارکان هویت ما ایرانیان است و هر گامی که در مسیر تقویت این زبان برداشته شود اقدام مبارکی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، در پیام رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی که توسط معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این همایش بین‌المللی قرائت شد آمده است: برای اینجانب مایه خوشوقتی است که می‌توانم برای چندمین بار، به اشاره استاد ارجمند، جناب آقای دکتر مهدی محقق، رئیس محترم انجمن ترویج زبان و ادب فارسی با ارسال پیامی نسبت به شرکت‌کنندگان همایش سالانه این انجمن ادای احترام کنم.

زبان و ادب فارسی، یکی از ارکان هویت ما ایرانیان است و هر گامی که در مسیر تقویت این زبان برداشته شود اقدام مبارکی است که می‌باید تحسین و تایید شود.

برگزاری همایش سالانه انجمن زبان و ادب فارسی که اکنون شاهد برپایی نهمین دوره آن در شهر بجنورد؛ مرکز استان خراسان شمالی هستیم از آن جهت که فرصتی برای تبادل نظر میان استادان و پژوهشگران پدید میآورد بی‌گمان به تحکیم پایه‌های آموزش زبان و ادب فارسی کمک خواهد کرد.

فرهنگستان زبان و ادب فارسی امیدوار است این همایش، که از برکت حضور دانشمندان غیر ایرانی نیز بهره‌مند است بتواند بهتر از همایش‌های قبلی انجمن، از نتایج تحقیقات زبان‌شناسان و ادیبان بهره گیرد و راه را برای پژوهندگان جوان و دانشجویان علاقه‌مند هموار سازد.

وظیفه خود می‌دانم علاوه بر سپاسگزاری از ریاست محترم انجمن از مسئولان دانشگاه پیام نور و همه مقامات و مدیرانی که در برپایی این همایش سهیم بوده‌اند تشکر کنم و برای همه میهمانان، به ویژه میهمانان خارجی همایش از خداوند طلب توفیق کنم/ش/ن.


4579738
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است