گوناگون 20:25 - 10 فروردین 1399

سپاه در عرصه‌های مختلف الگو است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز و پاسدار، اظهار کرد: به گفته امام خمینی (ره) «اگر سپاه نبود، کشور نبود» و این یک واقعیت غیرقابل انکار است که امروز همه مردم ما به این مسئله بیش‌ازپیش پی بردند و برای ما ایرانی‌ها و دوستداران انقلاب اسلامی در سرتاسر دنیا این مسئله ثابت شده است.

وی، یاد و خاطره شهدای پاسدار را گرامی داشت و افزود: حاج قاسم سلیمانی یکی از پاسداران شهیدی است که خود یک گواه و شاهد بر حقانیت این مطلب است که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان عنوان کرد: سپاه پاسداران ما مشغول پاسداری در عرصه‌های مختلف هستند و در هر زمان که به حضور سپاه احتیاج است و انقلاب اسلامی دچار مسئله‌ای شود سپاه در خط مقدم برای حل آن مسئله ورود پیدا می‌کند و اکنون نیز شاهد هستیم که سپاه و بسیج به صورت شبانه‌روزی در عرصه دفاع از سلامت مردم در کنار کادر درمانی که مشغول جهاد هستند و فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نبی زاده بیان کرد: امید می‌رود که مسئولان ما حرکت درست قرنطینه کردن را جدی بگیرند، ادامه دهند و پای این تصمیم صحیح، محکم بایستند تا این ویروس ریشه‌کن شود.

وی تصریح کرد: ما یک تئوری با عنوان «مقاومت» در کشور داریم که تئوریسین آن مقام معظم رهبری است و سپاه نمونه موفق در زمینه عملیاتی کردن این تئوری در عرصه‌های مختلف سیاست، اقتصاد، نظامی، امنیتی و فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان عنوان کرد: حرکت‌های سیاسی سپاه است که خیلی وقت‌ها راه را برای سیاسیون باز کرده است.

نبی زاده با بیان اینکه برخی از مسئولان باید از این حرکت‌های سپاه الگو بگیرند، افزود: باید دنیا را بهتر بشناسیم، بدون تعارف و مجامله دنیای امروز یک دنیایی است که حاکمانی وحشی در اغلب جاها حکومت می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: این حکومت‌ها، حکومت‌هایی هستند که تا احساس اقتدار، قوت و قدرت همه‌جانبه در یک مملکت، مردم و دولتی را نبینند سر جای خود نمی‌نشینند و همه تلاش خود را برای ضربه زدن انجام می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: در مقابل این افراد مذاکره، درخواست، کوتاه آمدن و با منطق سخن گفتن، هیچ وقت نتیجه خوبی ندارد چرا که آنها برداشت ضعف کرده و حمله خود را دو چندان می‌کنند.

وی گفت: ما در کشور باید فرهنگ مقاومت و خداباوری را بیش‌ازپیش ترویج دهیم و تلاش کنیم چرا که اکنون زمان توجه دادن بیشتر مردم به خدا و ائمه است و نشاط واقعی اکنون نشاط معنوی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان کرد: باید تلاش کنیم نشاط معنوی محصول ارتباط با خدا را در بین مردم منتشر کنیم.

نبی زاده بیان کرد: در این راستا صداوسیما و رسانه‌های ما باید الگوسازی صحیح را در برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: الگوی ما در حوزه نشاط کسانی هستند که در ارتباط با خدا این نشاط را به دست آوردند و به اطمینان قلب رسیده‌اند.

مدیرکل تبلیغات استان خوزستان افزود: امروز الگوی ما در مقابله با دشمن کسانی هستند که تلاش می‌کنند که ما در عرصه‌های مختلف قوی باشیم.


10462204
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است