استانی 14:21 - 29 مرداد 1393
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 تیم عملیاتی به مناطق سیل زده استان اعزام شدند.

اعزام 15 تیم عملیاتی به مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد

مهدی نویدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی وقوع بارندگی و سیل سه شنبه شب 28 مرداد ماه در مناطق سردسیری و عشایرنشین استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق "شبلیز "و "کوه گل"، در شهرستان دنا، مناطق "زیلایی، "جوکار"، "جوبریز"، "دلی گردو"، "سقاوه" "بلوط بلند"،" دالون، "تاکسی سه"، "زنگوا"، "جوش" و "سپیدار" در شهرستان بویراحمد، "طسوج" و "چاه سخار" در شهرستان چرام، کوه سیاه در شهرستان لنده خساراتی وارد شده است.

وی با بیان این‌که هلال احمر استان و شعب مربوطه اقدام به عملیات امدادرسانی به عشایر مناطق مذکور کردند، اظهار کرد: 15 تیم عملیاتی با 55 نفر امدادگر با 20 دستگاه خودرو عملیاتی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که 250 خانوار در این مناطق آسیب دیده‌اند، خاطرنشان کرد: اقلام امدادی از جمله 80 دستگاه، 445 تخته پتو، موکت 130 تخته، فانوس80 شعله، کُلمَن80 عدد و 3400 کیلوگرم نایلون بین آنها توزیع شد.

نویدی افزود: اقلام بهداشتی و غذایی از جمله قند، شکر، کنسرو، برنج و مواد شوینده نیز توزیع شده است و این روند تا عادی شدن وضعیت و شرایط ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی تماس تلفنی که از مردم روستای "بلوط بلند" در شهرستان بویراحمد داشتیم اعلام کردند که راه ارتباطی آنها قطع و مسدود شده و چند واحد مسکونی ترک برداشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: عشایر استان با توجه به وضعیت و شرایط آب و هوایی استان که احتمال بارش مجدد وجود دارد هوشیار باشند و در مناطقی که احتمال وقوع سیل و خطر است اسکان پیدا نکنند.

انتهای پیام


4521486
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است