استانی 20:15 - 10 فروردین 1394
معاون جمعیت هلال‌احمر قزوین خبر داد
معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از مراجعه حدود 70 هزار نفر مسافر نوروزی به پایگاه‌های جوانان این جمعیت خبر داد.

مراجعه 70 هزار مسافر به پایگاه‌های جوانان هلال‌احمر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نادر میرزایی عصر امروز در جریان بازدید از پایگاه‌های نوروزی جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اظهار کرد: تاکنون حدود 70 هزار نفر مسافر نوروزی به پایگاه‌های جوانان این جمعیت با عنوان پایگاه‌های ایمنی و سلامت مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: برپایی این پایگاه‌ها در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی صورت گرفته است که به مردم، مسافران و گردشگران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: این تعداد مراجعه به پایگاه‌ها از تاریخ 26 اسفندماه به عنوان زمان افتتاحیه اجرای طرح تا امروز انجام شده است.

میرزایی بیان کرد: در پایگاه‌های ایمنی و سلامت با ارائه بسته‌هایی به مسافران و مراجعه‌کنندگان، نکات ایمنی در طول سفر و اطلاعات مورد نیاز مسافران در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین یادآور شد: برای اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در این استان 20 پایگاه در نقاط مختلف فعال شده که 14 مورد از آن‌ها ثابت و بقیه سیار است.

وی بیان کرد: استفاده از توان و ظرفیت قشر جوان در کاهش حوادث و سوانح طی مسافرت‌های نوروزی اقدام پیشگیرانه‌ای است که می‌تواند یاریگر مسافران باشد و به آنان اطمینان خاطر ببخشد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اضافه کرد: تمام خدمات ارائه شده به مسافران و مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های ایمنی و سلامت به صورت رایگان انجام شده است.

میرزایی عنوان کرد: اعضای جوان این جمعیت نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال با روحیه بشردوستی و خدمت به همنوع برای کمک به مردم تلاش می‌کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اضافه کرد: به منظور تقویت انگیزه، نشاط و آمادگی در میان این اعضا برای ادامه فعالیت خود، برنامه‌هایی نیز طی سال برای آنان تدارک دیده می‌شود و به اجرا درمی‌آید.

وی بیان کرد: برای سال جدید نیز اقداماتی پیش‌بینی شده و در دستور کار قرار گرفته است که به مرور زمان نسبت به انجام آن اقدام به عمل می‌آید و برنامه‌های تفریحی و اردویی از جمله آن‌ها به شمار می‌رود.


6115878
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است