استانی 00:10 - 31 مرداد 1393
فرماندار دورود خبر داد
فرماندار شهرستان دورود از افتتاح 69 طرح عمرانی و اشتغالزایی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 69 طرح عمرانی و اشتغالزایی دورود در هفته دولت

ماشاءالله نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان دورود در هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: در هفته دولت امسال در شهرستان دورود در مجموع 69 طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان دورود با بیان اینکه عمده این طرح‌ها در حوزه عمرانی و اشتغالزایی است، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این 69 طرح حدود 110 فرصت شغلی مستقیم در شهرستان دورود ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: محل تامین اعتبار طرح‌های یاد شده از منابع ملی، استانی و همچنین تسهیلات بانکی است.

نعمتی با اشاره به برخی از طرح‌های مهم در دست افتتاح در هفته دولت بیان داشت: افتتاح آسفالت محور روستایی لنج‌آباد ـ چم‌چیت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلون تومان از طرح‌های مربوط به راه روستایی است.

وی ادامه داد: 69 طرح خودکفایی با اعتباری بالغ بر 584 میلیون تومان، همچنین هشت واحد مسکونی با 115 میلیون تومان از طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان دورود با اشاره به برخی از طرح‌های قابل افتتاح جهاد کشاورزی در هفته دولت، گفت: یک طرح پرواربندی گوساله و دو طرح مرغداری گوشتی با اشتغالزایی مستقیم هرکدام 3 نفر و با اعتبار مجموع 940 میلیون تومان از طرح‌های جهاد کشاورزی است.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌هایی همچون گازرسانی به چهار روستای بخش سیلاخور، آبرسانی به روستای راکن، جدول‌گذاری در 27 روستای بخش مرکزی و 14 روستای بخش سیلاخور، همگی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 373 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

نعمتی با بیان اینکه پارک یلدا دورود با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: اجرای روکش آسفالت کوی فدک و 32 متری با یک میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های مهم شهرداری دورود است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.


4531619
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است