استانی 11:27 - 11 شهریور 1393
فردا/
زاهدان-خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هشتمین همایش ملی فضائل رضوی با رویکرد سیره اسلامی حضرت امام رضا(ع) فردا در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

هشتمین همایش فضایل رضوی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت الاسلام عباس دانشی در گفتگو با مهر اظهار داشت: همایش علمی، پژوهشی فضائل رضوی تنها همایش علمی است که هر سال و به صورت مستمر در استان برگزار می شود.

وی ابراز داشت: در همایش علمی پژوهشی فضائل رضوی امسال 105 پژوهشگر شرکت کرده اند که 96 اثر از استان های تهران، قم، اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خراسان و سیستان و بلوچستان به دبیرخانه ارسال  شده است.

دانشی هدف از برگزاری این همایش را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه امام رضا(ع)، تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی، پژوهشی در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار عنوان کرد.

وی اذعان داشت: این همایش با رویکرد سیره دینی و اجتماعی امام رضا(ع) در 5 محور برگزار می شود و علاوه بر انتخاب 5 برگزیده کشوری از تعداد 8 برگزیده استانی نیز تجلیل خواهد شد.

دانشی گفت:به نفرات اول تا سوم برگزیده در این همایش کمک هزینه سفر به عمره، کمک هزینه عتبات عالیات و کمک هزینه سفر به سوریه تعلق می‌گیرد.

وی رونمایی از کتاب مجموعه مقالات برگزیده هفتمین همایش ملی علمی، پژوهشی فضائل رضوی استان، برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی رضوی هنرمندان برجسته استان و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زمانی معاون امور بین الملل حوزه های علمیه کشور را از جمله برنامه های هشتمین همایش ملی فضایل رضوی عنوان کرد.


4626058
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است