استانی 15:20 - 03 اسفند 1397

تبیین بیانیه جامع مقام معظم رهبری نیازمند کار جدی و عمیق است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و بابیان اینکه حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند، اظهارداشت: تبیین بیانیه جامع مقام معظم رهبری تحت عنوان «گام دوم انقلاب» نیازمند کار جدی و عمیق است تا آثار آن نمود پیدا کند.

وی علم، تحقیق و دانش را مهمترین وسیله عزت یک کشور دانست و با بیان اینکه هیچ ملتی با جهل و نادانی به جایی نمی‌رسد، گفت: کشورهایی که در حوزه اقتصاد، نظامی و دیگر بخش ها قدرت نمایی می کنند از توجه به پژوهش، علم و فناوری به این مرحله رسیده اند.

امام جمعه همدان بابیان اینکه استعداد ملت ایران از تمامی ملت ها بالاتر است اما با این وجود جای سئوال است که چرا باید از نظر علمی عقب بمانیم و دشمنان تمامی بخش های را در اختیار بگیرند؛ افزود: با وجود انواع و اقسام فشارها و توطئه‌های دشمنان به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم که باید قدردان آن بود.

وی بابیان اینکه تمامی پیشرفت ها در سایه تحریم و ۸ سال جنگ تحمیلی به دست آمده است، گفت: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی ایران و مقابله با پیشرفت موشکی آن تلاش می کند.

آیت الله محمدی با بیان اینکه دولت های قدرتمند شیطانی هر بار با بهانه ای برای جلوگیری از پیشرفت علمی تلاش و عنوان می کنند ایران نباید موشک داشته باشد در حالی که این درخواست قلدرمابانه است، گفت: دشمنان ایران اسلامی از رشد علم و فناوری در این کشور نگران هستند و برای ایجاد خلل در این زمینه به هر کاری دست می‌زنند.

آیت الله طه محمدی بااشاره به اینکه در دوره ای برای تعمیر هواپیما مهندس نداشتیم اما امروز هواپیما، زیر دریایی و پهباد توسط جوانان این مرز بوم تولید می شود، گفت: دشمنان نظام اسلامی به وضوح می دانند که ایران دنبال دستیابی به بمب اتم نیست اما هر بار این موضوع را مطرح می کنند.

امام جمعه همدان همچنین به سالروز میلاد حضرت زهرا(س) اشاره کرد و با تبریک هفته زن افزود: باید به طور عملی زندگی حضرت زهرا(س) را در سبک زندگی مردم جاری و ساری کنیم.

آیت الله طه محمدی تاکید کرد: گرایش فرزندان به سمت بی حجابی و بی نمازی با وجود الگویی همچون حضرت زهرا (س) ننگ است.

 


10061265
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است