گوناگون 17:13 - 30 تیر 1398
درجریان بازدید وزیر ارتباطات از غرفه نارتب مطرح شد:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز از غرفه نارتب در نمایشگاه الکامپ بازدید کرد و در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت دانش بنیان قرار گرفت.

قابلیت‌های نسل جدید تبلت‌های کودک و نوجوان نارتب

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام توسعه راهکارهای هوشمند امین، در جریان این بازدید که حمید فرهنگ مدیر عامل همراه اول نیز آذری جهرمی وزیر ارتباطات را همراهی می‌کرد، رییس هیئت مدیره شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین از تولید نسل جدید تبلت‌های ویژه کودک و نوجوان نارتب خبر داد و گفت: نسل جدید تبلت‌های نارتب، ‌هم از نظر سخت‌افزاری و هم از لحاظ نرم‌افزاری بهینه‌سازی شده‌اند و نمونه‌های پیش تولید شده آن نیز تست‌های مختلف را با موفقیت گذرانده است.

وی افزود: ما در بخش طراحی و تولید نرم‌افزار مدیریت تبلت (MDM) نخستین و تنها شرکتی در این حوزه هستیم که توانسته‌ایم با انجام فعالیت‌های تخصصی و نوآورانه در زمینه بومی‌سازی سیستم‌عامل اندروید، آن را تجاری سازی و روی تبلت‌های نارتب نصب و عرضه کند.

ابوالفضل محمودی تصریح کرد: با توجه به استفاده کودکان و نوجوانان از تبلت‌های نارتب، در نسل جدید این تبلت‌ها از صفحه نمایش‌های مقاوم در برابر ضربه استفاده شده است.

وی اشتغال‌زایی و کارآفرینی و همچنین استفاده از دانش ایرانی را از دیگر دستاوردهای تولید تبلت‌های ایرانی نارتب دانست و افزود: بومی‌سازی اندروید و تجاری‌سازی آن یکی از مهمترین دستاوردهای ما در سطح ملی است که به زودی و طی مراسمی از آن رونمایی خواهد شد.

گفتنی است تبلت کودک و نوجوان نارتب، تبلتی است که ضمن داشتن تمام امکانات یک تبلت عادی، به والدین امکان مدیریت تبلت و دسترسی فرزندان به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را می‌دهد. طراحی جذاب و شاد، صفحه نمایش مقاوم در برابر ضربه و نرم‌افزارهای آموزشی، نارتب را به یک تبلت مناسب برای کودکان تبدیل کرده است. ابزار «مدیریت تبلت نارتب» به والدین کمک می‌کند که بر اساس سن و نیاز فرزندانشان، زمان و نحوه استفاده از تبلت را مدیریت کنند. این قابلیت به گونه‌ای طراحی و روی سیستم عامل اندروید پیاده‌سازی شده که حتی با انجام دستور Reset factory (بازگرداندن به حالت اولیه) نیز غیرقابل حذف است.

 تبلت نارتب در دی ماه سال ۱۳۹۷، در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، موفق به دریافت جایزه ملی فاب طلایی و برترین محصول فناوری اطلاعات شد.

انتهای رپرتاژ خبری


10184245
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است