اقتصادی 09:12 - 31 فروردین 1393
علاقه مندان به انصراف از دریافت یارانه نیز فرصت دارند با مراجعه به سامانه refahi.ir نسبت به انصراف اقدام کنند.

ثبت نام متقاضیان جامانده از دریافت یارانه نقدی و همچنین انصراف دهندگان که از ساعت 2 بامداد شنبه آغاز شده بود در ساعت 24 امشب 31 فروردین ماه به پایان می رسد و این مهلت تمدید نیز نخواهد شد.



به گزارش ایرنا، برهمین اساس سرپرستان خانوار و متقاضی دریافت یارانه نقدی که تا روز 29 فروردین ماه نتوانسته بودند ثبت نام خود را در سامانه رفاهی انجام دهند تا ساعت 24 امشب می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.



علاقه مندان به انصراف از دریافت یارانه نیز فرصت دارند با مراجعه به سامانه refahi.ir نسبت به انصراف اقدام کنند.



براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها متقاضیانی که به اینترنت دسترسی ندارند با همراه داشتن کد ملی خود و اعضای خانوار، شماره حساب و کدپستی می توانند به دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر پست، پلیس +10، شعب بانک ملی، شعب بانک رفاه کارگران، مراکز و دفاتر کمیته امداد، سازمان بهزیستی و دفاتر فناوری اطلاعات روستایی مراجعه و ثبت نام کنند.



ثبت نام از متقاضیان یارانه نقدی از 20 تا 29 فرودین ماه بر اساس آخرین رقم سمت راست کد ملی انجام شد و دو روز 30 و 31 فروردین ماه نیز برای جامانده ها در نظر گرفته شد.

3525111
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صنعت آب با اشاره به بارش‌های خوب بهاری و میزان آب موجود در مخزن سد‌های کشور از خارج شدن ۱۰ استان از تنش آبی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی برای ۲۵ استان کشور به کشاورزان توصیه می‌شود که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۸ هزار هکتار از ۸۵ هزار هکتار اراضی شناسایی شده نهضت ملی مسکن حذف شدند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار اساسی تنظیم بازار میوه، صیفی و فرنگی محسوب می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری خدمات فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: خدمات فرودگاهی در حال حاضر روزانه به سه هزار و ۲۰۰ مسافر ارائه می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کل بورس امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه با کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار واحدی قرار گرفت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور معاون وزیر صمت در امور عراق گفت: واردات ایران از عراق نیز در سال ۱۴۰۲ حدود ۵۸۰ میلیون دلار بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲۶۳ میلیون دلار حدود ۱۸۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.‌
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد گفت: اطلاعات و آمار صحیح در حوزه کشاورزی، کنترل بازار تقاضای داخل و برنامه‌ریزی برای حضور در بازار‌های صادراتی را به دنبال خواهد داشت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: بنابر آمار گمرک سال گذشته ۱۲ هزارتن قزل آلا به بازارا‌های هدف صادر شده، درحالیکه این آمار غیرمنطقی است و باید اصلاح شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فائو در جمهوری اسلامی ایران و وزارت جهاد کشاورزی پروژه‌ای را با هدف اطمینان از اصالت غذا و مدیریت زنجیره تأمین مواد غذایی امضاء کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است