اجتماعی 17:00 - 08 مهر 1393
خبر
مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پراید و نیسان گواهینامه تأیید کیفیت استاندارد را دریافت نکردند، بنابراین شماره گذاری نمی شوند

پراید و نیسان دیگر شماره گذاری نمی‌شوند
به گزارش فرهنگ نیو ز؛ سرهنگ احمد رستمی با اشاره به اینکه بر اساس قانون، هر خودرویی باید گواهینامه استاندارد را دریافت کند، افزود: زمان گواهینامه استاندارد این دو محصول ابتدای مهر به پایان رسیده است و هنوز مسئولان دو شرکت گواهینامه جدید ارائه نکرده اند.


وی گفت: بر اساس قانون تا زمانی که این گواهینامه ارائه نشود ما اجازه شماره گذاری این دو خودرو را نداریم.



سرهنگ رستمی درباره مشکل کپسول آتش نشانی خودروها افزود: بر اساس قانون همه محصولات خودروی ساخت کشور باید از ابتدای مهر سال گذشته به کپسولهای آتش نشانی مجهز می شدند که این کار انجام نگرفت.



وی گفت: با پیگیری انجام شده و بعد از نشستی بین وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان ملی استاندارد مقرر شد یک سال دیگر به شرکتهای خودروسازی برای مجهز کردن خودروها به کپسول آتش نشانی فرصت داده شود.



سرهنگ رستمی افزود: اول مهر امسال فرصت یکساله این شرکتها به پایان رسید و با توجه به اینکه هنوز اغلب خودروهای تولیدی دو شرکت ایران خودرو و سایپا فاقد کپسول آتش نشانی هستند از شماره گذاری این خودروها جلوگیری شد.

 


4839071
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر آنان در سراسر کشور خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی فراجا تاکید کرد که ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت از جمله اولویت‌های مهم پلیس آگاهی فراجا در سال جاری است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رئیس کل دادگستری تهران در ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی در حوزه واحد‌های تولیدی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار حسینی از تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک در کشور با مشارکت پلیس راهور، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌های کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان تا خرداد ماه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر باغ وحش ارم گفت: با برنامه ریزی‌هایی که داریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تولد گونه‌های باارزش در باغ وحش خواهیم بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو تن ازاذل و اوباش که اقدام به قدرت‌نمایی کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی دو انبار نگهداری از اقلام قاچاق خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: فیلم سازی در ارتباط با بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری باید با پرهیز از هرگونه شعارزدگی باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با روز معلم و پاسداشت مقام آنان، معلمان نیکوکار با پرداخت پنجاه میلیون تومان، زمینه آزادی یکی از همکارانشان را فراهم کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد احساس ناامنی و رعب و وحشت برای ساکنان این شهرستان کرده بود، خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است