استانی 18:58 - 02 اردیبهشت 1400
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۴۷ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۸ بیمار جان خود را از دست دادند.

افزایش قربانیان کرونای کهگیلویه و بویراحمد به ۵۴۷ نفر

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۵۵۳ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۷۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۴۷۰۰ نفر بهبود یافته اند.

دکتر یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴۶ نمونه pcr انجام شده که ٥٤ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد(٦١ درصد موارد مثبت)، کهگیلویه(٥٧ درصد موارد مثبت)، گچساران و دنا و از ۴۷۱ نمونه تست سریع انجام شده ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بود.

وی اظهار کرد: روند افزایشی موارد مبتلا در شهرستانهای بویراحمد و کهگیلویه نگران کننده بوده و مردم این دو شهرستان باید رعایت  دستورالعمل های بهداشتی را بنمایند.



وی افزود: از عموم هم استانی ها درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش روزافزون شمار قربانیان و مبتلایان و موارد بستری  در استان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.همچنین در هیچ تجمعی و دورهمی حضور نیابند و از حضور در مناطق شلوغ و پرخطر اجتناب نمایند.

انتهای پیام


11036927
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است