اجتماعی 14:08 - 03 آذر 1394
سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در حالی در تهران آغاز بکار کرد که بحث اقامت و اسکان وزرا و دیپلمات های کشورهای شرکت کننده یکی از مهمترین ارکان برگزاری و تشریفات این اجلاس به شمار می رود.

سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در حالی در تهران  آغاز بکار کرد که بحث اقامت و اسکان وزرا و دیپلمات های کشورهای شرکت کننده یکی از مهمترین ارکان برگزاری و تشریفات این اجلاس به شمار می رود.



 به گزارش «تابناک اجتماعی»،این اجلاس با حضور ٩ رئیس دولت و به ریاست حسن روحانی، ریاست رئیس جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد که در راس آن حضور پوتین رییس جمهور روسیه و همراهان دیپلماتش یکی از مهمترین اتفاقات رخ داده در عرصه سیاست جهانی قلمداد می شود.



 از حواشی در خور توجه این اجلاس جهانی اسکان و اقامت فرستاده ویژه پوتین، وزیر انرژی، وزیر بهداشت، معاون وزیر دارایی، معاون نخست وزیر و رییس بزرگترین شرکت نفتی و شریک تجاری رییس جمهور روسیه در هتل اسپیناس تهران بود که با رایزنی مقامات ارشد دولت ایران این هتل به عنوان اقامتگاه و مقر اصلی همراهان پوتین در تهران انتخاب شد.



همچنین گفتنی است بسیاری دیگر از میهمانان و دیپلمات های حاضر در این اجلاس در هتل تازه تاسیس "اسپیناس پالاس" که هنوز بطور رسمی افتتاح نشده اسکان یافتند که این امر تنها به دلیل ساخت و احداث هتل اسپیناس پالاس با استانداردها و معیارهای فنی مهندسی و تکنولوژی روز جهانی است. 





این در حالی است که بعد از اتمام فاز اول هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد با ورود وزراء  و دیپلمات های خارجی و همچنین کارشناسان داخلی این هتل به بهره برداری رسید که قرار است بزودی و طی یک مراسم رسمی با حضور دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان افتتاح شود.



گفتنی است این هتل با داشتن 500 اتاق میهمان 2 نفره به عنوان نماد گردشگری کشور بر روی تپه ای خوش آب و هوا و طراحی منحصربه فرد؛  طبق آمار می تواند سالیانه چیزی بالغ بر 450 هزار نفر گردشگر و توریست به جمعیت پایتخت اضافه کند.

7421946
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» در جریان جلسه امروز گزارش تفریغ بودجه سال 1401 مورد بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که عدم حضور شهردار در این جلسه مورد نقد برخی از اعضای شورای شهر تهران بود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» قوه قضائیه علی رغم صدور حکم محکومیت 3 سال حبس و جریمه نقدی هنوز درخواستی برای "صدور اعلان قرمز یاسین رامین" که در خارج از کشور به سر می برد به پلیس اینترپل ارسال نکرده است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مصلی و نمایشگاه بین المللی محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه ها نیست.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در طرح حمایتی صندوق از شرکت های دانش بنیان، تا 100 میلیارد تومان از طریق شبکه بانکی و با معرفی نامه صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات پرداخت می شود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس قرارگاه جهادی 2020 محله گفت: 874 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل با کد ملی شناسایی شده اند و در قرارگاه جهادی محله 2020 برای بازگرداندن آنها به مدرسه تلاش می شود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توسعه ظرفیت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با دهه کرامت از آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهد مقدس خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» در جلسه امروز شورای شهر تهران به موضوعات مختلفی از جمله سقوط یک کودک از پله برقی، بهره برداری از فاز اول آزادراه شهید شوشتری و ... پرداخته شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از وقوع حادثه ای عجیب برای یک مرد میانسال در میدان آزادی خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر امنیت عمومی ویتنام گفت: پیشرفت های بسیار چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه های دفاعی، علمی و صنعتی با وجود تحریم ها را تحسین می کنم.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به پاسخگویی سامانه 190 به مردم درباره کمبودهای دارویی، گفت: مردم می توانند در مدت زمان کوتاهی داروی مورد نظر خود را در سامانه تیتک جستجو کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است