استانی 10:15 - 09 آبان 1393
با حضور پرشور مادران ولایی
همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی به یاد حضرت علی اصغر(ع) در حرم مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی در حرم امامزاده جعفر (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شهادت حضرت علی اصغر(ع) از بزرگترین مصائب حضرت امام حسین(ع) است و همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی، میثاق طفلان و نونهالان آینده‌ساز ایران اسلامی با طفل 6 ماهه کربلا حضرت علی اصغر(ع) و ادای احترام به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

دقایقی پیش و همزمان با فرارسیدن نخستین جمعه ماه محرم‌الحرام، همایش شیرخوارگان حسینی به یاد کودک 6 ماهه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جوار حرم مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا و با حضور پرشور مادران ولایی و کودکان آینده ساز کشور برگزار شد.

به گزارش فارس، این مراسم معنوی صبح امروز با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام عباس حامدی و سید حسین طالبی برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی در بیان مظلومیت شهدای دشت کربلا به‌ویژه حضرت علی اصغر علیه‌السلام و با حضور گسترده مادران و نوزادان پایتخت ایران اسلامی در آستان نورانی امامزاده جعفر علیه‌السلام برگزار شد.

مادران مومن و ولایی شهرستان پیشوا با حضور در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده جعفر علیه‌السلام و شرکت در این مراسم معنوی و روحانی عاقبت بخیری و سربازی حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) را از خداوند متعال برای فرزندان خود خواستار شدند.

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی امروز با حضور گسترده شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت علی اصغر(ع) در جای جای ایران اسلامی برگزار شد.


5081213
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است