ورزشی 18:59 - 26 خرداد 1398

باشگاه پرسپولیس: به گزینه‌ای جز برانکو فکر نمی‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عرب بعدازظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و ارسال نامه فسخ قراردادش گفت: قبلاً هم گفته بودم. برانکو نامه ای داده بود که تا روز سه شنبه مبلغ قراردادش را بدهیم. در دو نامه اعلام کردیم به باشگاه بیاید تا پول را بگیرد. هنوز روی این موضوع تاکید داریم. باشگاه فقط به برانکو فکر می کند. به گزینه دیگری نه فکر می کنیم و نه فکر خواهیم کرد.

وی افزود: ایشان باید بیاید وجه خودش و دستیارانش را بگیرد. همین الان این پول قابل پرداخت است ولی محض احتیاط گفتیم دوشنبه صبح.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه نامه فسخ برانکو به باشگاه رسیده است، گفت: این نامه رسید و ما هم جواب دادیم که با شما قرارداد داریم. از زحمات برانکو تشکر کردیم و گفتیم بر اساس این قراردادی که رسماً با شما داریم خواستار ادامه همکاری هستیم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

عرب درباره مبلغ بدهی باشگاه به پرسپولیس گفت: حرفه ای نیست عدد را بگویم ولی کل بدهی که در نامه آمده و پیش پرداختی فصل آینده فراهم شده است.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه امیدوار است جواب برانکو مثبت باشد، تاکید کرد: ما با هم قرارداد داریم و این قرارداد پابرجاست است. برانکو گفته بود تا ۱۸ ژوئن فرصت داریم ولی ما دو روز زودتر این مبلغ را فراهم کردیم.

عرب درباره پیشنهاد الاهلی عربستان به برانکو تاکید کرد: من چنین چیزی نشنیدم. این چیزها رسمی نیست و ما به مسائل غیر رسمی توجه نمی کنیم. بحث رسمی نامه برانکو است که تا ۱۸ ژوئن به ما فرصت داده بود.

وی در خصوص اینکه بندی در قرارداد برانکو و دستیارانش بود که در صورت عدم دریافت مطالبات ظرف دو ماه قراردادشان فسخ می شود، گفت: آن برای زمانی بود که نامه آخر وکیل برانکو به باشگاه نرسیده بود. در این نامه ذکر شده بود که باشگاه تا ۱۸ ژوئن فرصت دارد.


10151333
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال جوانان دختران در سومین دیدار در تورنمنت کافا برابر تاجیکستان به برتری پرگل دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا، مدال طلا را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است