استانی 01:49 - 01 مرداد 1393
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان گفت: سالن مجتمع فرهنگی «شهدای بسیج» این شهرستان مجل تجمع راهپیمایان کاشانی در روز قدس است.

تغییر مسیر راهپیمایی روز قدس در کاشان / «شهدای بسیج» محل تجمع راهپییمایان

حجت‌الاسلام سیدعبدالصاحب حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص تغییر مسیر راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: به دلیل تغییر محل نماز جمعه نسبت به سال‌های گذشته و برگزاری این فریضه عبادی ـ سیاسی در مصلای بقیةالله (عج) کاشان، مسیر راهپیمایی از میدان کمال‌الملک به سالن فرهنگی «شهدای بسیج» واقع در خیابان شهید بهشتی تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: بعد از برگزاری مراسم و برنامه‌های متنوع در محل تجمع روزه‌داران مسیر راهپیمایی به سمت میدان جهاد بوده که در پایان مراسم وسایل نقلیه برای انتقال مردم به نماز جمعه مهیاست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان در مورد جنایات رژیم صهیونیستی بیان داشت: حملات وحشیانه صهیونیست‌ها و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه و مظلوم غزه باعث خشم مسلمانان جهان شده است.

حسینی افزود: حضور حماسی و میلیونی ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اعلام هم‌دردی و التیام بخشیدن به آلام و دردهای مردم غزه است و باعث وحشت رژیم صهیونیستی می‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون که شرایط حضور در میدان جنگ و دفاع مسلحانه از غزه وجود ندارد با حضور در راهپیمایی روز قدس به وظیفه دینی و فرمایش امام راحل و ولی فقیه جامه عمل بپوشانیم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان برسانیم.

این مسئول حضور گسترده رسانه‌ها و خبرنگاران را در این مراسم لازم و ضروری دانست و گفت: اکنون که رژیم صهیونیستی اجازه تهیه گزارش و انتشار جنایاتشان را در نوار غزه نمی‌دهد، رسانه‌های متعهد وظیفه دارند تا با به نمایش گذاشتن حمایت ملت مسلمان ایران از مردم فلسطین مظلومیت مردم غزه و جنایات صهیونیست‌ها را در مجامع بین‌المللی به تصویر بکشند.

مراسم راهپیمایی روز قدس هم‌زمان با سراسر کشور، آخرین جمعه ماه رمضان ساعت 10:30 دقیقه صبح از خیابان شهید بهشتی به سمت میدان جهاد کاشان برگزار می‌شود و بنابر اظهارات مسئولان برگزاری راهپیمایی، سخنران این مراسم از چهره‌های مطرح سیاسی کشور خواهد بود.


4302519
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است