ورزشی 09:43 - 03 خرداد 1394
حیدر فرمان مدیر فنی شورای المپیک آسیا با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از تمرین ملی پوشان تیراندازی با کمان و امکانات این رشته ورزشی بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  حیدر فرمان به همراه عبدالهادی محمد مدیر روابط عمومی شورای المپیک آسیا در این برنامه حاضر شده و ضمن بازدید از امکانات فدراسیون تیراندازی با کمان با محمد علی شجاعی رییس این فدراسیون گفت و گو کردند.


همچنین در این مراسم ربایه شهریان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان، بهرام افشارزاده دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک و مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، حیدری رییس فدراسیون کنگ فو، علی پور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی حضور داشتند.


تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه آماده می کنند.


مسئولان شورای المپیک آسیا از زهرا نعمتی که توانسته در مسابقات جهانی رکورد جهان را جابجا کند تقدیر به عمل آورد.


در این مراسم همچنین از اسماعیل عبادی که موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز آسیایی اینچئون و دو مدال طلای جایزه بزرگ آسیا در تایلند و یک مدال نقره جهان در چین شده است و همچنین از ابراهیم رنجبر کماندار جانباز 70 درصد کشورمان نیز به مناسبت روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/

6430978
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشت، کنار گذاشته شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره باخت سرخپوشان برابر آلومینیوم و حذف از رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوذر رودنیل کارشناس داوری درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران»  امین میرزازاده گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال المپیک دل مردم را شاد کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است