استانی 04:28 - 06 آذر 1393
رئیس بسیج رسانه همدان خبر داد
رئیس بسیج رسانه همدان با تأکید بر لزوم ترویج گفتمان بسیج و انقلاب در رسانه گفت: به نظر هنوز نتوانسته‌ایم آن‌طور که باید از ظرفیت رسانه به منظور اشاعه فرهنگ بسیجی استفاده کنیم.

استمرار بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ در ترویج فرهنگ بسیجی

عباس محرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت هفته بسیج، آن را بهترین بستر تعالی جامعه دانست و افزود: گفتمان بسیج با شاخصه‌هایی چون بصیرت، معرفت و ولایتمداری همواره جامعه را از تنگناهای مختلف به سلامت عبور داده است.

وی با تأکید بر لزوم فراگیر شدن تفکر بسیج، رسانه‌های متعهد و انقلابی را یکی از عوامل تحقق این مهم عنوان کرد و خواستار توجه به این مهم شد.

مسئول بسیج رسانه در همدان با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی باید همسو و هم‌راستا با یکدیگر در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اقدام کنند، برنامه‌ریزی منسجم در این زمینه را مثمر ثمر دانست.

وی با اشاره به فعالیت بسیج رسانه، آن را سازمانی با ماهیت انقلابی ـ فرهنگی دانست و ادامه داد: این سازمان مدافع آرمان‌های نظام بوده و با رویکرد بصیرت‌افزا و مهارت‌افزا با مشارکت نیروهای متعهد و متخصص در راستای تعالی ایران اسلامی حرکت می‌کند.

*دفتر بسیج شهرستان همدان افتتاح می‌شود

محرمی با اشاره به برنامه‌های بسیج رسانه در سطح استان به مناسبت هفته بسیج، از افتتاح دو پایگاه بسیج رسانه در شهرستان‌های تویسرکان و همدان خبر داد.

وی با بیان اینکه پایگاه بسیج رسانه تویسرکان افتتاح شده، گفت: فردا نیز پایگاه بسیج رسانه شهرستان همدان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مسئول بسیج رسانه همدان گردهمایی اعضای بسیج رسانه در شهرستان ملایر را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: گردهمایی اعضای بسیج رسانه تویسرکان نیز فردا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی پایگاه بسیج رسانه شهرستان نهاوند هستیم، گفت: بعد از به حد نصاب رسیدن تعداد خبرنگاران در این شهرستان و جذب اعضا، نسبت به راه‌اندازی بسیج رسانه در این شهرستان اقدام می‌شود.

محرمی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم ترویج گفتمان بسیج و انقلاب در رسانه، اظهار کرد: به نظر هنوز نتوانسته‌ایم آن‌طور که باید و شاید، از ظرفیت رسانه به منظور اشاعه فرهنگ بسیجی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در این بخش مقطعی و در ایام خاصی چون هفته بسیج، دفاع مقدس و... فعالیت دارند، خواستار استمرار تبلیغ و ترویج فرهنگ بسیجی در رسانه‌ها و در تمام روزهای سال شد.


5280822
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است