سیاسی 09:34 - 04 خرداد 1394
مرحله نهایی رزمایش بیت المقدس 27 با رمز یا علی بن ابیطالب در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.

به گزارش بولتن نیوز،مدیر رزمایش بیت المقدس 27 روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این رزمایش با حضور یگانهای پیاده، مکانیزه، زرهی، توپخانه، ویژه و نیروی مخصوص، هوانیروز و جنگنده های نیروی هوایی ارتش آغاز شده است.



سرهنگ زرهی ستاد مهدی احمدی افشار اظهار کرد: رزمایش های بیت المقدس هر سال بصورت آموزشی ویژه دانشجویان دوره های عالی رسته ای نزاجا در منطقه عمومی نصرآباد برگزار می شود.



وی افزود: هدف از این رزمایش تمرین عملی آموزشهای تئوری دانشجویان در رزم های نوین و ناهمتراز است تا بتوانند با ارتقای دانش خود، این آموخته ها را در رشته های فرماندهی و ستاد یگانهای رزمی بکار گیرند.



وی افزود: در این مرحله از رزمایش که با تک هوایی دشمن فرضی آغاز می شود، یگانهای زرهی و مکانیزه با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز و توپخانه نیروی زمینی ارتش با اجرای تاکتیک های مناسب، تلاش دشمن برای تجاوز را خنثی و دشمن فرضی را منهدم می کنند.



وی ادامه داد: در این رزمایش تمام سلاح هایی که بکار گرفته می شود و گلوله ها واقعی و طراحی رزمایش بصورت دوطرفه است و پس از هجوم دشمن فرضی در منطقه پدافند در سطح گروه رزمی تانک، نیروهای خودی برای انهدام نیروهای دشمن اقدام می کنند.



وی افزود: عملیات هلی برن دشمن فرضی نیز با عملیات ضد هلی برن ناکام شده و با اجرای عملیات استفاده از موقعیت دشمن از منطقه پدافند در سطح بیرون رانده می شوند و با فرارسیدن شب، تک محدود شبانه و پس از آن تک محدود روزانه بصورت پیاپی بر دشمن وارد و نیروهای دشمن فرضی به کلی منهدم و نابود خواهند شد.

6438129
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پترشیمی ها با وجود اینکه گاز را با قیمت یارانه ای دریافت می کنند حاضر به پرداخت همین هزینه محدود هم نیستند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» چهارصد و چهل و چهارمین شماره هفته نامه خط حزب الله، با عنوان «کدام مجلس در رأس امور است؟» منتشر شد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشتند که با تعطیلی شنبه ها و همچنین معافیت مالیاتی شرکت های دولتی موافقت کرده و پرونده هایی را نیز برای بررسی به قوه قضائیه ارسال کردند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز جهت تأمین نظر شورای نگهبان جداول لایحه بودجه 1403 را اصلاح عبارتی و یا محتوایی کردند و به تصویب رساندند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: بنا به مصوبه هیئت دولت ارز حاصل از صادرات فعالان صنایع دستی در اختیار خودشان قرار می گیرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر کار گفت: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است و دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد تاریخی ثبت کرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اتمام رسیدگی به طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح از تخلفات مختلف در حیطه اموال غیرمنقول جلوگیری و آثار و برکات آن در کشور مشاهده شود.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر اقتصاد از تصویب اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان خبر داد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» محمدباقر قالیباف در جلسات علنی هفته جاری مجلس به علت بیماری غایب بود.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» با پیگیری و ورود دیوان محاسبات کشور به موضوع مددجویان جامانده سازمان بهزیستی از دریافت مستمری، مستمری فروردین ماه این مددجویان پرداخت می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است