ورزشی 22:20 - 30 فروردین 1403
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: می‌دانید که بازی کردن در اینجا چقدر سخت و دشوار است. نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

او درباره اینکه بعد از مدت‌ها پرسپولیس به صدر جدول رسید، گفت: می‌دانیم که ما یک بازی بیشتر از استقلال رقیبمان  کردیم و کاری که باید می‌کردیم بردن این بازی بود که این کار را انجام دادیم.  

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت امید عالیشاه بیان کرد: می‌دانیم که امید بازیکن مهمی برای ما هست به خصوص در این مقطع از فصل که هستیم و امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد و باید منتظر نتایج ام آر آی باشیم.  

اوسمار درباره اینکه قرار است در بازی‌های حساس از VAR استفاده شود و پرسپولیس این درخواست را داشته است، گفت: در واقع این سیستم داوری خوب است و کمک می‌کند. البته من از تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه باخبر نیستم و هر تصمیمی بگیرند تبعیت می‌کنم.  

او درباره روند تیم فوتبال پرسپولیس و بازی اش در جام حذفی  گفت:  همه بازی‌ها مهم هستند و ما با علم بر اهمیت بالای بازی‌ها پا به زمین مسابقات  می‌گذاریم و می‌دانیم جام حذفی هم مهم هست، چون یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای است و در صورت برد  می‌توانیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها برویم، به خاطر همین با تمام قوا روانه این مسابقات می‌شویم و از بازیکنانی که بتوانند بازی کنند استفاده خواهیم کرد.  


12048576
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تراکتور گفت: در بخش ایستگاهی هم خیلی خوب استقلال را کنترل کردیم. بچه‌های ما از لحاظ ذهنی به آمادگی نرسیده بودند، اما لایق ۳ امتیاز بودند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تراکتور تبریز گفت: به نظرم محمدی صد درصد باید اخراج می‌شد، چون لب من هفت یا هشت بخیه خورد و دندانم شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن گفت: هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با بایر لورکوزن منع کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رییس انجمن ورزش چوگوی کشور از برگزاری مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران خبر داد و گفت: برای توسعه همه جانبه ورزش چوگو نیازمند همراهی عمومی هستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفت بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفت بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نشست‌های آموزشی تقنینی و نظارتی منتخبان مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به روال دوره‌های گذشته، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت با حضور منتخبان برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است