استانی 10:49 - 09 مهر 1393
مدیرکل دامپزشکی ایلام:
مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: مانور مبارزه با بیماری‌های دامی به‌ویژه لمپی‌اسکین در ایلام آغاز شد.

مانور مبارزه با بیماری لمپی‌اسکین در ایلام آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، وهاب پیرانی صبح امروز در حاشیه برپایی این مانور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور مانور آماده‌باش برای مبارزه با بیماری‌های دامی در ایلام نیز آغاز شد.

وی ادامه داد: این مانور به منظور آمادگی کارکنان دامپزشکی سراسر کشور از جمله استان ایلام برای مقابله با بیماری‌های دامی اجرایی و محقق می‌شود و نیروهای این دستگاه اجرایی به منظور گرامی‌داشت هفته دامپزشکی اقدام به برپایی این مانور در چوار ایلام کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: بیماری لمپی اسکین از جمله بیماری‌های خطرناکی است که تابستان امسال توسط کارشناسان مجرب این دستگاه اجرایی شناسایی و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی انجام شده است.

پیرانی افزود: امروز نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی این مانور در استان ایلام اجرایی و محقق می‌شود و با استقبال دامداران این استان مواجه شده است.

مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: دامداران باید بدون دغدغه با اجراکنندگان مانور همکاری داشته باشند تا از مزیت‌های این طرح بهره‌مند شوند. البته اجرای این مانور دامداران را نگران نکند.

وی ادامه داد: این مانور تنها با هدف آمادگی این دستگاه برای مقابله با بیماری‌های دامی در استان اجرایی می‌شود و هدف دیگری مدنظر نیست و دامداران با آسودگی کامل با همکاران دامپزشکی همکاری کنند.


4846512
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است