استانی 12:49 - 02 آبان 1393
سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مهمترین درس عاشورا و ماه محرم امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام والمسلمین 'سیدمحمد شاهچراغی' در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان افزود: شیعه برای محرم و صفر احترام خاصی قائل است و حرمت گذاری به محرم و صفر، علامت تقوا است.



وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر درس مهم واقعه عاشوا است؛ اظهار داشت: اکنون موضوع امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.



شاهچراغی، امر به معروف و نهی از منکر را جلوگیری از بدی ها و توجه به حق و صبر دانست و تصریح کرد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برای دولت و ملت خوب است.



امام جمعه سمنان با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله 'مهدوی کنی' رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: این عالم وارسته دو ویژگی مهم داشت.



شاهچراغی، دفاع از اسلام و انقلاب و حرکت در خط ولایت را از ویژگی های ایشان برشمرد و افزود: آیت الله مهدوی کنی همان حرمتی که برای امام (ره) قائل بود برای رهبر معظم انقلاب نیز قائل بود و همواره در خط ولایت و رهبری حرکت کرد.



امام جمعه سمنان با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی یاد شهید فهمیده را گرامی داشت و گفت: زیباترین بسیج، بسیج دانش آموزی است و زیربنای حرکت های بسیجی در بسیج دانش آموزی شکل می گیرد.ک/2



599 684

انتهای پیام /*


5026371
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است