اجتماعی 18:32 - 28 مهر 1393

ساری/ واحد مرکزی خبر/ اجتماعی



بر اثر بارش باران 6 روستای نوشهر در محاصره کامل آب قرار گرفت .

فرماندار نوشهر گفت : با تداوم بارش باران که از دیشب آغاز شد 6 روستای بخش مرکزی این شهرستان روستاهای مزگاه ، ملکار ، حمزه ده سفلی و علیا ، حوض گتی ، چلندر و کهنه سرا در محاصره آب قرار گرفتند .

قمی با اشاره به اینکه منطقه بهجت آباد این شهرستان نیز در معرض خطر قرار دارد افزود : تلاش ها برای امداد رسانی به مردم این مناطق همچنان ادامه دارد .

0002


4996242
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر بهداشت در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت و تاکید کرد: شهید دکتر رئیسی در خدمت به نظام سلامت و جامعه پیشگام بود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: شهید گرانقدر آیت الله رئیسی اندیشمندی مبارز و سرباز خستگی ناپذیر ولایت در میدان خدمت و عالمی مخلص، متواضع و ساده زیست بود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» امتحانات نهایی دانش آموزان طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» دوره ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را می توان یکی از پردستاوردترین دوره ها در حوزه سلامت طی سال های اخیر دانست؛ از افتتاح دو ابرپروژه بیمارستانی گرفته تا درمان رایگان کودکان و بیمه مجانی افراد کم بضاعت.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» 4 جوان ایرانی با اتکا به دانش و خلاقیت خود، گامی بلند در مسیر خودکفایی صنعت خودرو برداشتند و موفق به تولید نمونه اولیه سنسور نور و باران برای خودرو شدند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» پل طبیعت، برج میلاد و برج آزادی در پی شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور کشور و هیئت همراه، امشب 31 اردیبهشت ماه 1403 خاموش می شوند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهادت ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس قوه قضاییه؛ حجت الاسلام محسنی اژه ای در پیامی عروج شهادت گونه آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون علمی رئیس جمهور نوشت: رئیس جمهور مردمی، دلسوز و پرتلاش ایران اسلامی که در همه سنگرهای مسؤلیت با تواضع و ساده زیستی، روحیه جهادی، عدالت خواهی و فسادستیزی، مخلصانه در صف اول خدمت به مردم ایستاده بود، یادآور بهشتی و رجایی و دیگر یاران شه...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سازمان تأمین اجتماعی در خصوص پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان اطلاعیه ای صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است