استانی 13:41 - 02 فروردین 1397
فرمانده انتظامی استان خبر داد
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی 24 ساعت گذشته ماموران انتظامی فارس بالغ بر هزار و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و توقیف کردند.

کشف هزار و 700 کیلوگرم مواد مخدر در فارس/کاهش 32 درصدی جانباختگان تصادفات

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی ظهر پنجشنبه 2 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: ماموران جان برکف انتظامی فارس با تشدید اقدامات انتظامی، موفق به شناسایی 12 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر و کشف یک هزار و 700 کیلوگرم مواد مخدر شد.

وی با اشاره به توقیف 12 خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت در این ارتباط گفت: سه دستگاه از این خودروها تریلر بوده است.

گودرزی با بیان اینکه از کل مواد مخدر کشف شده بالغ بر 27 کیلو و 500 گرم هروئین بوده است اضافه کرد: این حجم از کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 برابر شده است.

او با تصریح اینکه سال گذشته بالغ بر 43 تن مواد مخدر در فارس کشف شده است،‌ گفت: اقدامات انتظامی در ارتباط با مبارزه با موادمخدر همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی فارس همچنین از شناسایی یک خانه در محل دروازه قرآن شیراز خبر داد و گفت: قاچاقچیان موادمخدر در این خانه با استفاده از ابزار و دستگاه‌هایی مواد مخدر را با سایر مواد مخلوط کرده و حجم این مواد را افزایش می‌دادند.

او خاطرنشان کرد: مصرف این مواد توسط معتادان از عوامل مهم و موثر در بروز بیماری‌های کبدی و کلیوی در معتادان است.

گودرزی همچنین از کاهش 32 درصدی جان‌باختگان حوادث جاده‌ای طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: از 24 اسفند که طرح‌های ویژه‌ی اجرایی شد، تعداد جان‌باختگان حوادث جاده‌ای به 21 نفر کاهش یافت که این تعداد 10 نفر کمتر از آمار مدت مشابه سال قبل است.

او گفت: طی هفت روز گذشته، روزانه بیش از یک میلیون خودرو ورودی و خروجی فارس است و ما رتبه 5 را به لحاظ فراوانی جمعیت مسافر داریم.

گودرزی خاطرنشان کرد: میانگین سرعت در جاده‌های فارس 88.6 کیلومتر و ساعت‌های اوج تردد از ساعت 14 تا 18 بوده است.

فرمانده انتظامی اضافه کرد: بی‌توجهی به جلو 32 درصد و رعایت نکردن سرعت مطمئنه، 28 درصد در حوادث رانندگی تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام


9722664
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است