ورزشی 09:12 - 08 اسفند 1393
تا روز آخر نام خریداران سرخابی‌ها اعلام نمی‌شود
رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری استقلال و پرسپولیس از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: از لحاظ اقتصادی این تضمین وجود دارد که کسی که امتیاز این دو تیم را می‌خرد پس از دو سال بتواند به سرمایه پرداختی خود با سود آن برسد.

زمانی: سرمایه خریداران استقلال و پرسپولیس پس از ۲ سال با سود بازمی‌گردد

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد آخرین شرایط واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: در پی این هستیم که افرادی که می‌خواهند امتیاز این دو باشگاه را خریداری کنند تا آخرین فرصت باقیمانده یعنی تا روز هجدهم بتوانند از موقعیت پیش آمده استفاده کنند.

وی افزود: از لحاظ اقتصادی و در بازار اقتصاد کشور این تضمین وجود دارد که کسی که کننده کار در حوزه ورزش است و امتیاز این دو تیم را می‌خرد پس از دو سال بتواند به سرمایه پرداختی خود با سود آن برسد.

زمانی در پاسخ به این سوال که چه افرادی برای خرید این دو باشگاه اقدام کرده‌اند، گفت: در حال حاضر کسانی که آمده‌اند چیزی را به ما ارائه نداده‌اند پس نمی‌توان در مورد اسامی آنها اظهارنظر کرد. از شما هم می‌خواهم فعلا دنبال اسامی نباشید. هر چند که امیدوارم تا روز هجدهم پاکت‌هایی که به عنوان پیشنهاد ارائه می‌شوند را باز کرده و در آن روز به سوال شما پاسخ داد که چند نفر آمده‌اند و چه افراد و یا شرکت‌ها و نهادهایی بین آنها هست. پس الان خیلی زود است که در این مورد صحبت کنیم.

وی در پایان گفت: البته مقرر شده است که تا روز آخر که این دو تیم به صورت رسمی در مزایده هستند اسمی از افرادی که قصد خریداری امتیاز این دو باشگاه را دارند برده نشود.


5933670
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است