استانی 14:39 - 03 اسفند 1397

تحریم ها خللی بر اراده مردم در حمایت از انقلاب ایجاد نمی کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در مقابل تحریم‌های اقتصادی با تمام توان ایستاده و بدون شک تحریم اقتصادی خللی بر عزم و اراده مردم ایران در حمایت از انقلاب خود ایجاد نمی‌کند.

وی تصریح کرد: اجازه ندهید عده‌ای اندک که تلاش در جهت سو استفاده از وضعیت موجود دارند، بازار را مورد تاخت و تاز خود قرار دهند.

امام جمعه ایلام برخی کمبودها را از ضعف مدیریت نام برد و تصریح کرد: اعمال مدیریت جهادی و نظارت و کنتر و رصد بازار برطرف کننده مشکلات حادث شده فعلی است.

امام جمعه ایلام، از گام دوم انقلاب به عنوان راهی که  با نگاه به گذشته پر افتخار و  آینده‌ای روشن  ختم می‌شود یادکرد و گفت: در تدوین راه منیر، جامعیت، نگاه به آینده،  فصل الخطاب قرار دادن جوانان،  حفظ مبانی و شعارهای انقلاب اسلامی، افق و چشم انداز آینده انقلاب اسلامی،  پرهیز از ایستایی،  حرکت و امید، استفاده از تجارب گذشته وحضور مقتدرانه  در منطقه وجهان به عنوان نقشه راه منیر به وضوح عنوان شده است.

کریمی‌تبار تصریح کرد: عده ای در تلاش هستند تا رویش و جوشش را از جامعه انقلابی بگیرند.

وی تمدن سازی و و مراحل آن را از موارد مطرح شده در بیانیه «گام دوم انقلاب» نام برد و تصریح کرد: توجه به الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت موجب تمدن سازی است که اندیشمندان و صاحبان فکر و اندیشه باید اتمام خود را برای احیای تمدن اسلامی به انجام رسانند.

خطیب جمعه ایلام در پایان رحلت آیت الله مومن را تسلیت و برای وی  مغفرت و رحمت الهی و علو درجات را از خداوند متعال مسئلت داشت.


10061250
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است