اقتصادی 08:10 - 01 مرداد 1393
اسپری واکس بدنه خودرو 500 میلی تیک آف به قیمت 9000 هزار تومان به فروش می رسد.

انواع "لوازم مصرفی خودرو" +جدول

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، قیمت انواع لوازم مصرفی و شستشوی ماشین به شرح جدول زیر است:

باشگاه/110



 


4303066
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: هنوز گزارش تکمیلی از میزان خسارت‌های سیل و بارش در استان‌های جنوبی نهایی نشده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: هیچ یک از امتیاز‌های نهضت ملی مسکن قابل خرید وفروش نیست و متقاضیان در این پروژه‌ها تنها اولویت آنها برای تخصیص پروژه مشخص شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ارزش معاملات خرد بورس به ۳۶۴۴ میلیارد تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر صنایع انجمن گفت: در حال حاضر ۱۸۰ هزار تن مصرف پنبه در طول سال کشور است که بیشترین میزان آن در داخل تامین می‌شود و بخشی کمی از آن نیز وارد می‌شود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل فرابورس اعلام کرد: «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» برای پذیرش شرکت‌ها در بازار‌های اول، دوم و نوآفرین فرابورس الزامی شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز با اجرای طرح چهره به چهره طرح بازآفرینی شهری در محلات فرسوده سراسر کشور آغاز شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام مسئول در سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: اگر شهرک‌های صنعتی ۳۵ درصد نیاز مصرفی واحد خود را از طریق تجدیدپذیر‌ها تامین کنند از کل محدودیت‌های برق در تابستان خارج خواهند شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: هیچ قرارداد مسکنی در قالب خرید و فروش و اجاره مسکن بر اساس بیت کوین انجام نمی‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بازرگانی دولتی گفت: از ابتدای فصل برداشت تا ۱۵ اردیبهشت ۸۵۵ هزارتن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صمت با بیان اینکه در تامین کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، گفت: متاسفانه با دو بهانه تامین مالی و نیاز فوری، به سمت خارجی‌ها می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است