استانی 02:55 - 16 اسفند 1393
تا پایان اسفندماه امسال؛
دبیر کنگره پیشمرگان مسلمان کرد گفت: کتاب نقشه های خاکی که گذری بر زندگی و خاطرات سردار شهید محمدامین رحمانی است تا پایان اسفندماه سال جاری، چاپ و رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، علی کلوندی گفت: کتاب نقشه های خاکی که شرح زندگی و خاطرات شهید محمدامین رحمانی، فرمانده گردان ضربت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی استان کردستان است که از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس جمع آوری و منتشر می‌شود .


وی حمایت از تولیدات فرهنگی و ماندگار مربوط به حوزه دفاع مقدس و شهدای پیشمرگان مسلمان کرد را رسالت این مرکز دانست و ابراز داشت: این مرکز در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جان بر کف استان، از نویسندگان و فعالان حوزه دفاع مقدس در زمینه چاپ کتاب حمایت می کند.


مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس، هم چنین از تدوین کتاب تاریخچه شکل گیری سازمان پیشمرگان مسلمان کرد خبر داد و گفت: کتاب مذکور بعد از 2 سال تحقیق و پژوهش در اردیبهشت ماه سال 1394 رونمایی خواهد شد.


دبیر کنگره پیشمرگان مسلمان کرد محتوای کتاب تاریخچه شکل گیری سازمان پیشمرگان مسلمان کرد را بررسی نقش مردم کردستان در مبارزه با رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی و هم چنین نقش سازمان پیشمرگان مسلمان کرد در مبارزه با گروهک های ضد انقلاب و دشمن بعثی عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه سازمان پیشمرگان مسلمان کرد نقش قابل توجهی در برقراری امنیت پایدار و دفاع از کیان اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان قسم خورده انقلاب داشته و از طرفی هم تا کنون هیچ کتابی در این زمنیه نگارش و به چاپ نرسیده است، لذا چاپ این کتاب می تواند منبع مناسبی برای پژوهشگران در این راستا باشد.


مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس یکی از مأموریت‌های این مرکز را به تصویر کشیدن شرح حماسه ها و دلاورمردی‌های شهدای استان کردستان دانست. 


انتهای پیام/ز

5987635
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است