بین‌الملل 18:40 - 01 دی 1393
خبرگزاری رویترز در گزارشی از احتمال کم توقف اهداف هسته ای ایران بر اثر فشار بودجه این کشور خبر داد.

عدم توقف اهداف هسته ای ایران با فشار بودجه ای
به گزارش افکارنیوز، خبرگزاری رویترز با اشاره به کاهش قیمت نفت و تاثیر آن در کسری بودجه ایران نوشت: فشار بر بودجه ایران بعید است بتواند اهداف هسته ای ایران را متوقف کند.



رویترز در این خصوص نوشت: کاهش قیمت نفت شاید بتواند موجب کاهش استانداردهای زندگی در ایران شود اما بعید است که بتواند موجب تغییر مواضع هسته ای ایران در مذاکرات هسته ای و حمایت از دولت سوریه شود زیرا اینها اولویت های مسئولان ایرانی است.



در این گزارش با اشاره به کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی از سال ۲۰۰۸ بی سابقه بوده است آمده است که شاید این امر برای این هم مثل دیگر کشورهای عضو اپک مشکلاتی را در تنظیم بودجه بوجود آورد و انگیزه هایی را برای دستیابی به توافق هسته ای ایجاد کند اما موجب نخواهد شد تا اهداف و استراتژی های منطقه ای ایران از جمله در دستیابی به توافق هسته ای تاثیر زیادی داشته باشد.

5467485
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک هفتاد فروند موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه اشغالی جولان سوریه و منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با تهدید‌های مقامات صهیونیست برای حمله زمینی به شهر رفح، ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز روند کوچاندن ساکنان منطقه شرقی این شهر به منطقه خان یونس خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آژانس «آنروا» روز دوشنبه گفت که حمله رژیم صهیونیستی به رفح، پیامد ویرانگری برای ۱.۴ میلیون نفر خواهد داشت و به معنای رنج و کشتار بیشتر مردم است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تصریح کرد اگر اوکراین سقوط کند آمریکا به احتمال زیاد نه تنها با پول بلکه با اعزام نیروی نظامی وارد جنگ خواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان دانشگاه بولونیا ایتالیا در همبستگی با فلسطین مقابل دفتر مرکزی دانشگاه چادر زده و تحصن کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگران صهیونیست به اوضاع آشفته نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کردند و از وحشت وی از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان همکاری اسلامی خواهان برقراری آتش بس فوری، دائم و بی قید و شرط در نوار غزه شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه هاآرتص با اشاره به فشار همزمان حماس و آمریکا به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای توافق، وضعیت او را به گیر کردن بین آرواره‌ها تشبیه کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس آژانس مرکزی اطلاعات (سیا) آمریکا در گفت‌وگویی به تکرار ادعا‌هایی درباره روابط دفاعی ایران و روسیه پرداخته و درباره سطح فعالیت‌های هسته‌ای ایران اظهارنظر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون رئیس دفتر اجرایی حماس گفت: رئیس جمهور مصر تلاش زیادی برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه انجام می‌دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است