استانی 10:04 - 10 فروردین 1394
مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری زنجان خبر داد
مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری زنجان گفت: تیم فوتبال شهرداری زنجان برای رویارویی با تیم استقلال آبی تهران آمادگی کامل دارد.

آمادگی تیم شهرداری زنجان برای رویارویی با آبی‌های تهران

سید سعید صفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: روز سه‌شنبه دهم فروردین تیم شهرداری زنجان به مصاف استقلال آبی تهران می‌رود.

وی با اشاره به اینکه زمان این بازی ساعت 16:30 دقیقه است، تصریح کرد: محل برگزاری مسابقه نیز استادیوم پانزده خرداد است.

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری زنجان با اشاره به اینکه این رقابت در دور دوم مسابقات دسته 2 کشور برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: تیم زنجان در بازی آخر خود دور اول با شکست و حذف تیم خونه به خونه بابل که دارای بازیکنان سرشناس بود به عنوان صدر نشین گروه به دور دوم صعود کند.

صفوی با اشاره به اینکه تیم شهرداری زنجان با تاخیر در لیگ دسته دو کشور حضور پیدا کرده بود، اضافه کرد: این تیم با پیگیری‌های مضاعف و ایجاد انسجام داخلی و تعامل با سایر دستگاه‌ها و پرهیز از حواشی توانست گام‌های خوبی را در این دوره از رقابت‌ها بردارد.

وی با اشاره ه اینکه تیم شهرداری زنجان در پایان دور اول مسابقات توانست با حذف تیم پر مدعای خونه به خونه و کسب 32 امتیاز به عنوان صدر نشین گروه D به مرحله بعد صعود کند، خاطر نشان کرد: تیم شهرداری در مرحله دوم نیز توانسته است قوی ظاهر شد.

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری زنجان با اشاره به کسب دو مساوی و یک برد توسط تیم شهرداری زنجان در مرحله دوم لیگ دو کشور اظهار کرد: امید می‌رود با برنامه‌ریزی کادر فنی به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم.

صفوی همچنین از تصویب مصوبه حمایت مالی توسط شورای شهر زنجان خبر داد و افزود: شورای شهر زنجان در پایان سال گذشته مصوبه‌ای در حمایت از تیم شهرداری زنجان که نیازمند مساعد مالی است تصویب کرد.

وی با اشاره به اینکه این مصوبه برای تایید به فرمانداری زنجان ارسال شده است، گفت: با تایید این مصوبه مشکلات مالی تیم شهرداری زنجان برطرف شده و می‌تواند بدون ایجاد حاشیه به ادامه بازی‌های خود بپردازد.

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری زنجان اظهار امیدواری کرد: تیم شهرداری زنجان بتواند به عنوان یک نماینده توانمند تاز استان زنجان در مسابقات کشوری حضر پیدا کند.


6112954
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است