استانی 01:24 - 13 تیر 1399
/سالروز ولادت علی بن موسی الرضا (ع)/
ایسنا/خراسان رضوی بسیاری از دوستداران حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) علاقه‌مند به خدمت در آستان آن حضرت هستند. خدمت به آستان حضرت آرزوی بزرگی است که توفیقات و احوالات معنوی زیادی برای خادم به همراه دارد؛ حالی که رشک برانگیز است.

خدمتی که آرزوی هر کسی است

یکی از خدام حضرت رضا(ع) که مشغول خدمت در حرم مطهر است، در این خصوص می‌گوید: لذت خدمت به حضرت به قدری بالاست که قابل توصیف نیست. من نقش امام را در زندگی خود واقعا درک کرده‌ام و هر چه خواسته‌ام، ایشان دست رد به سینه من نزده است.

او می‌گوید: امام رضا(ع) برای من مانند خورشیدی است که در زندگی من نورافشانی می‌کند.

آری گاهی خدمت کردن از هر سطلنتی بزرگتر و ارزشمندتر است؛ خصوصا خدمت به امامی که خادمینش را اکرام می‌کند. خادم شدن در حرم مطهر رضوی آرزوی بسیاری از عاشقان است. آرزویی که ممکن است امکان برآورده‌سازی آن برای خیلی‌ها مهیا نباشد. اخیرا حجت‌الاسلام مروی، تولیت آستان قدس، در این خصوص گفته بود: به غیر از ۶۰ هزار مشهدی، ۲۰۰ هزار نفر از سایر نقاط کشور نیز برای خدمت در حرم مطهر نام‌نویسی کرده‌اند اما ظرفیت زیادی برای پذیرش همه در اختیار ما نیست.

با این حال الطاف امام رئوف بیش از آن است که تنها به خادمان معطوف باشد و همه زائران و مجاوران را در بر می‌گیرد؛ چراکه امام، رحمت واسعه است.

انتهای پیام


10600389
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است