استانی 14:27 - 30 بهمن 1398
مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم:
ایسنا/قم مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم گفت: زبان هنر و استفاده از ظرفیت‌های هنری، نقش مهمی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان قم دارد.

زبان هنر، نقش مهمی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان قم دارد

سید موسی حسینی کاشانی در آئین اختتامیه اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری در تالار مرکزی شهر قم بیان کرد: فرهنگ‌سازی عمومی می‌تواند بسیاری از جریان‌ها را تقویت کند و در این باره، ابزار هنری دارای تاثیرگذاری زیادی در فرهنگ عمومی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم با ابراز خرسندی از استقبال هنرمندان از این جشنواره تصریح کرد: زبان هنر و استفاده از ظرفیت‌های هنری، نقش مهمی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان قم دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید بتوان پیوندی ناگسستنی بین هنر و پارک علم و فناوری در جهت معرفی و فرهنگ سازی عمومی درقم ایجاد کرد.

حسینی کاشانی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق این هدف در جهت معرفی تولیدات پارک علم و فناوری آماده استفاده از ظرفیت هنر و به ویژه فیلم کوتاه است.

وی گفت: می‌توان از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی در معرفی تولیدات شرکت های دانش بنیان استان بهره گرفت، به ویژه اینکه مساله علم و فناوری در آینده اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد و باید زمینه لازم برای تقویت و آشنایی با آن در سطح استان انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم عنوان کرد: از اهداف مهم این جشنواره تقویت فیلم‌سازی در حوزه فن‌آوری، حمایت مادی و معنوی از هنرمندان ، ارتقای آموزش، تحلیل، تبیین و روش‌های ساخت انواع فیلم‌های مستند و غیرمستند است.

گفتنی است در این جشنواره از مقام مادر شهید محمد علی صفریان نیز تجلیل شد.


10401742
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است