استانی 08:46 - 20 بهمن 1394
مراجع از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله بیست و دو بهمن دعوت کردند .

به گزارش دعوت مراجع برای حضور در راهپیمایی 22 بهمنگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله مکارم شیرازی در مسجد اعظم قم گفت: امیدوارم همه به صورت جدی و متحد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند .



آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به شرایط حساس و خاص امسال کشور تصریح کرد: باید به مسئله راهپیمایی روز پیروزی انقلاب (یوم الله 22 بهمن) اهمیت بیشتر داده و انشا الله برکات آن نصیب همه هموطنان شود.



آیت الله سبحانی پیروزی انقلاب اسلامی را یک نعمت الهی دانست و گفت: همه مردم  بویژه جوانان برای شکر این نعمت در این روز باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.



آیت الله جوادی آملی گفت: همه وظیفه داریم با حضور با شکوه خود در این راهپیمایی، دشمن را از اهداف خود مایوس کنیم و نگذاریم نظام اسلامی آسیب ببیند .



این مفسر قرآن کریم با بیان اینکه هم باید درراهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند افزود: مردم در راهپیمایی و انتخابات با وضو و قصد قربت شرکت کنند و با این عمل خود، بر بقاء نظام تا رسیدن آن به دست صاحب اصلی اش حضرت ولیعصر(عج)کمک کنند.



آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: این قدرت و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی، به برکت اسلام و خون شهدا و امام شهدا است این قدرت باعث شد تا ما شجاعانه در مقابل دشمن قدار بایستیم و بر عهد خود با امام و شهدا وفا کنیم.



انتهای پیام/ز


7667085
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است