استانی 01:12 - 01 مرداد 1393
مشاور گردشگری معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز خبر داد
مشاور گردشگری معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز از طراحی 16 مسیر گردشگری در شهر شیراز خبر داد.

طراحی 16 مسیر گردشگری در شهر شیراز

امیرحسین حکمت‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در حال حاضر آژانس‌های مسافرتی یک تا سه مسیر شهر شیراز را معرفی می‌کنند و ما برای نخستین بار 16 مسیر گردشگری را در این شهر طراحی کردیم.

وی افزود: در طراحی این مسیرها نگاه معنوی نیز لحاظ شده و مسیر انقلاب ویژه دهه پر برکت فجر و مسیرهای نوین دیگری در قالب گردشگری خلاق ایجاد شده است.

حکمت‌نیا ادامه داد: این مسیرها در قالب 16 بروشور در یک پکیج کامل در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد که برنامه‌های خود برای شیراز‌گردی را با اطلاعات کامل دنبال کنند و ماندگاری مسافر از این طریق افزایش یابد.

وی ابراز داشت: برای نخستین بار است که ما در شهرداری شیراز به عنوان یک کلانشهر مقوله برند گردشگری شهر شیراز را دنبال می‌کنیم.

مشاور معاون فرهنگی شهردار شیراز بیان کرد: در زمینه تدوین برند شیراز، اعلام نیاز کرده و شرح خدمات را آماده کردیم که پس از رایزنی در جلسات مختلف منتج شد به این که شهر شیراز با پیشینه فرهنگی خود، در حوزه بازاریابی، سرمایه‌گذاری و اقتصادی نیاز وافری به «برند» دارد.

به گفته وی، در زمینه «برند شیراز» گروه مطالعاتی در مراحل ابتدایی کار است.

وی همچنین گفت: اندیشکده فرهنگی گردشگری در بافت تاریخی در خیابان 9 دی احداث و افتتاح شده که محلی برای تمام مردم، حوزه‌های پژوهشی، آموزشی و کسانی است که فکر، ایده و پژوهش‌هایی را برای رشد شهر شیراز در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دارند.

انتهای پیام/2448/ی30

 

 

 

 

 

 

 

 


4302435
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است