استانی 23:41 - 09 فروردین 1394
سخنگوی اورژانس 115 بابل:
سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: تصادف در بابل هفت مصدوم برجای گذاشت که حال دو مصدوم وخیم است.

تصادف در بابل 7 مصدوم بر جای گذاشت/ حال 2 نفر وخیم است

مهدی غلام‌نیا‌روشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل درباره تصادف عصر امروز در جاده قدیم بابل به آمل اظهار کرد: عصر امروز طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف موتورسیکلت با خودرو پژو در جاده قدیم بابل به آمل پایین‌احمد چاله‌پی بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه‌های امین‌آباد و خشرودپی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: با توجه به ترافیک جاده نخستین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس 115 بابل در مدت زمان 9 دقیقه و دومین اکیپ در مدت زمان 18 دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند.

 سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 بابل تصریح کرد: در این حادثه راننده موتورسیکلت که مرد 27 ساله و دو راکب موتور سیکلت دیگر که مرد 18 و 22 ساله بودند به شدت دچار آسیب‌دیدگی شدند که حال دو مصدوم وخیم است.

غلام‌نیا خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 بابل پس از اقدامات پزشکی سه مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

این مسئول یادآور شد: همچنین در گزارش دیگری مبنی بر تصادف دو خودرو پراید با یکدیگر در جاده جدید بابل به آمل بعد از پیچ بیجی کلا بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه‌های امین‌آباد را به محل حادثه اعزام کرد.

وی اضافه کرد: در این حادثه سه زن 45، 19 و 42 ساله و مرد 22 ساله راننده پراید دچار آسیب‌دیدگی شدند.

غلام‌نیا گفت: تکنسین‌های اورژانس 115 بابل پس از اقدامات پزشکی سه مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

به گزارش فارس، مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 در این روز 55 ماموریت داشته است که 19 ماموریت آن تصادفی بوده است.

 


6112121
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است