اقتصادی 23:45 - 04 اردیبهشت 1393
اعلام قیمت‌های جدید بنزین، گازوئیل، CNG
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به واریز سهمیه های جدید بنزین از ساعت ۲۴ امشب، قیمت های جدید بنزین سهمیه ای و آزاد را به ترتیب ۷۰۰ و یکهزار تومان اعلام کرد.

به گزارش جهان به نقل از مهر، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه ای نرخ های جدید فراورده های نفتی را اعلام کرد.



در اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران آمده است: هیئت وزیران، در اجرای مصوبه مجلس شواری اسلامی در قانون بودجه سال ۱۳۹۳ نرخ های جدید بنزین، گازوئیل و CNG را برای اجرا از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه سال جاری به ترتیب زیر به تصویب رسانید که بدینوسیله به اطلاع مردم شریف ایران می رساند:



گازوئیل یارانه ای هر لیتر ۲۵۰ تومان.



بنزین سهمیه ای هر لیتر ۷۰۰ تومان.



بنزین آزاد هر لیتر ۱۰۰۰ تومان.



بنزین سوپر سهمیه‌ای هر لیتر۸۰۰ تومان.



بنزین سوپر آزاد هر لیتر ۱۱۰۰ تومان.



بهای هر متر مکعب گاز CNG برای خودروها نیز ۴۵۰ تومان تعیین شده است.



قیمت بنزین تحویلی به خودروهای دولتی هر لیتر ۱۰۰۰ تومان خواهد بود.



همچنین سهمیه های ۴۰۰ تومانی باقیمانده در کارت های سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت ها کماکان معتبر بوده است و دارندگان کارت های سوخت می توانند این سهمیه ها را با همان نرخ ۴۰۰ تومانی قبلی از جایگاه ها دریافت کنند.



در این حال میزان سهمیه ماهانه همه خودروها طبق روال قبل خواهد بود و از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۹۳.۰۲.۰۴ سهمیه کامل اردیبهشت ماه خودروهای سواری شخصی و موتوسیکلت ها به کارت های سوخت آنها تخصیص می یابد.

سهمیه بنزین خودروهای عمومی هم از زمان تغییر نرخ برای باقیمانده اردیبهشت ماه با نرخ های جدید به کارت های آنها تخصیص می یابد.


3569253
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» در جلسه کمیسیون ملی صنف طلای کشور با مسئولان وزارت صمت، در مورد پنجره واحد ثبت اطلاعات در سامانه ها، رفع الزام ثبت موجودی اولیه طلا به جز واردات، صادرات و تولید طلای خام و رفع الزام ثبت آنی اطلاعات توافق شد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» آژانس بین المللی انرژی از افزایش تولید روزانه نفت ایران به 3.3 میلیون بشکه در روز خبر داد که این رقم نسبت به ماه قبل 50 هزار بشکه در روز افزایش داشته است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» در حالی شاخص های متعدد اقتصادی نشان دهنده آمارهای بعضاً بسیار منفی در عملکرد دو دولت گذشته است، رئیس اسبق سازمان برنامه و بودجه معتقد است که سیاست های گذشته درست بوده و اگر به گذشته بازگردد باز هم همان سیاست ها را دنبال خواهد کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» صندوق بین المللی پول هشدار داد که برنامه های غرب برای مصادره مستقیم ذخایر بانک مرکزی روسیه یا استفاده از سود حاصل از آن، می تواند سیستم پولی جهانی را تضعیف کند.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر راه و شهرسازی از توافق با وزارت صمت برای رفع موانع واردات واگن مسافری خبر داد و گفت: اگر ظرفیت داخلی جواب ندهد از ظرفیت واردات استفاده خواهیم کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» سامانه جدید عرضه خودروهای برقی به نشانی https://evauto.ir/ راه اندازی شد که برای ثبت نام باید مبلغ یک میلیارد ریال مسدود کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت هر اونس طلا امروز با 1.61 درصد افزایش به 2415 دلار و 22 سنت رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از برنامه واگذاری 50 لکوموتیو متوقف از طریق مزایده عمومی خبر داد و گفت: به دنبال تولید موتور لکوموتیو با استفاده از شرکت های دانش های دانش بنیان هستیم.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: برای آماده سازی تأمین برق پیک تابستان 1403، بالغ بر 1000 میلیارد تومان در حوزه های سرمایه ای در بخش احداث شبکه های جدید، اصلاح شبکه ها، تعمیرات خطوط 20 کیلوولت و فشار ضعیف و تعمیرات ترانس ها هز...
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 71 سنت معادل 0.85 افزایش به 83 دلار و 98 سنت رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است