بین‌الملل 00:35 - 06 تیر 1401
منابع رسانه‌ای از تجمع معلمان معترض مقابل اقامتگاه وزیر خارجه کنونی رژیم موقت صهیونیستی که قرار است چندی دیگر نخست وزیر شود، خبر دادند.

تجمع معلمان معترض مقابل اقامتگاه «یائیر لاپید»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای صهیونیستی یکشنبه شب از تجمع معلمان معترض مقابل اقامتگاه وزیر خارجه رژیم موقت صهیونیستی که قرار است نخست وزیر  این رژیم شود، خبر دادند.

 به نوشته وبگاه «عروتص شوع» ده‌ها معلم  معترض در مقابل اقامتگاه یائیر لاپید دست به اعتراض زدند و خواستار تغییر شرایط استخدامی خود شدند. این در حالی است که گفته شد اتحادیه معلمان این رژیم  با وزارت دارایی رژیم موقت صهیونیستی  برای بازگشایی مدارس در فردا دوشنبه به  توافق رسیده است.

طی روزهای گذشته معلمان شاغل در فلسطین اشغالی چندین بار دست به اعتصاب زدند. معلمان  و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی و همچنین موسسات آموزش زبان عبری  فلسطین اشغالی چهارشنبه گذشته بار دیگر اعتصاب کردند و این باعث تعطیلی سراسری مدارس و اخلال در روند آموزشی شد.

«بن دیوید» دبیر کل اتحادیه معلمان رژیم موقت صهیونیستی در این زمینه گفت: «ما ۶ ماه است که مذاکراتی را با نمایندگان وزارت دارایی انجام داده‌ایم، اما هنوز حتی یک پیشنهاد مشخص دریافت نکرده‌ایم.»

 

بن دیوید افزود: «این  زمان اضطراری و یک خطر واقعی برای آینده اسرائیل است. تنها یک توافق در نحوه پرداخت دستمزد می‌تواند از فرار از خدمت که منجر به فروپاشی نظام آموزشی می‌شود، جلوگیری کند.»

وزارت دارایی رژیم موقت صهیونیستی در مقابل مدعی شده که بر توافقی اصرار دارد که حقوق معلمان را بهبود بخشد.

در ادامه بحران در فلسطین اشغالی، چندی قبل روزنامه «معاریو» نوشت که آمار فقر میان شهرک نشینان صهیونیست افزایش یافته، مسئله‌ای که نشان‌دهنده شکست سیاست‌های رژیم اشغالگر اسرائیل  است.

 به نوشته این روزنامه عبری زبان ، بر اساس تعریفی که بیمه (رژیم) اسرائیل از خط فقر ارائه داده ، یک میلیون و ۹۲۰ هزار صهیونیست فقیر هستند (معادل ۲۰ درصد از کل صهیونیست‌ها) که شامل حدود ۸۶۰ هزار کودک و ۱۶۰ هزار بعد از سن بازنشستگی نیز می‌شود.

انتهای پیام/م


11606082
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه مصر در دیدار با وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا از لندن خواست تا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون سوریه از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف شهر دمشق پایتخت این کشور خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به شرایط وخیم نوار غزه تأکید کرد که خوابیدن در این منطقه مانند دراز کشیدن در تابوت است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل جهت «افزایش اختیارات متخصصان ناظر بر تحریم‌های کره شمالی به مدت یک سال» را وتو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه های محلی گزارش دادند که نیروهای امنیتی تاجیکستان تمامی بستگان یکی از عوامل حمله تروریستی به مجتمع «کروکوس» را دستگیر کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی عضو پارلمان انگلیس، تمایل نداشتن دولت لندن برای استرداد موسس پایگاه افشاگر «ویکی لیکس» به آمریکا را تایید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بنا به گزارش یک رسانه عبری، رژیم صهیونیستی قصد دارد با ایجاد منطقه حائل و کریدور مناطق شمالی نوار غزه را از دیگر بخش‌های این باریکه جدا سازد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگی ناریشکین در سفر به پیونگ یانگ با وزیر امنیت کره شمالی دیدار و در مورد مسائل امنیت منطقه ای گفتگو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر رسانه‌ای دولت غزه از جنایات جدید رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا پرده برداشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است