گوناگون 12:57 - 02 آذر 1396
عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی باردیگر با ارائه پاره‌ای از توضیحات درخصوص عدم موفقیت پرسپولیس در پرونده محرومیت باشگاه و طارمی، ماجرا را شرح داد که البته این توضیحات، بیشتر سعی در تبرئه کردن خود و دوستانی است که با جعل قرارداد، باعث این حکم سنگین علیه باشگاه شده‌اند!

 منحرف کردن افکار عمومی توسط متخلفین جعل قرارداد!
 
گزارش - تحریریه پارسینه | عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی باردیگر با ارائه پاره‌ای از توضیحات درخصوص عدم موفقیت پرسپولیس در پرونده محرومیت باشگاه و طارمی، ماجرا را شرح داد که البته این توضیحات، بیشتر سعی در تبرئه کردن خود و دوستانی است که با جعل قرارداد، باعث این حکم سنگین علیه باشگاه شده‌اند!
 
در ابتدا بخشی از دفاعیات و توضیحات ابراهیمی را باهم مرور میکنیم:
 
روند دفاعیات پرسپولیس در فیفا مطلوب بود. این باشگاه متهم بود که طارمی را برای فسخ قرارداد با ریزه اسپور تحریک و وسوسه کرده و وکلای باشگاه هم مکرر دفاع می کردند که چگونه ممکن است او را تحریک کرده باشیم در حالی که رقم قرارداد او با پرسپولیس کمتر از رقم قرارداد با ریزه اسپور است؟ این دفاعیه ای منطقی بود اما به ناگاه انتشار یک سند مالی استیل آذین توسط اسپانسر وقت باشگاه در رسانه ها همه چیز را به هم ریخت. در این سند مبلغ یک میلیارد و ١٥٠ میلیون تومان به نام  "باشگاه پرسپولیس" بابت مهدی طارمی منظور شده بود. دقیقا به نام پرسپولیس و نه به نام طارمی. وکلای ریزه اسپور این سند که با سربرگ استیل آذین در رسانه های رسمی منتشر شده بود را در کنار عکس های تیم پرسپولیس که نام استیل آذین پشت لباس ها وجود داشت را به فیفا دادند و گفتند پرسپولیس از طریق اسپانسر خود (استیل آذین) هم به طارمی پول داده پس قرارداد آنها با طارمی کمتر از قرارداد با ریزه نبوده. این سند دردسر زیادی ایجاد کرد. حالا هم در مرحله CAS ترجمه مصاحبه حسین هدایتی را ارائه داده اند و می گویند اگر پرسپولیس دخالتی در موضوع نداشته چگونه اسپانسر باشگاه مدعی است برای فسخ با ریزه اسپور به طارمی پول داده؟
 
حال به تناقضات عجیب ابراهیمی در این صحبت‌ها می‌پردازیم:
 
یک. باشگاه پرسپولیس قراردادی را برای مهدی طارمی ارسال میکند که تاریخ خردادماه 95 در آن ذکر شده که باشگاه پرسپولیس با ارایه این قرارداد سعی در تبرئه خود و البته محکوم کردن باشگاه ترکیه ای داشته است و اینطور می‌خواستند عنوان کنند که ما با مهاجم خود قبل از شما قرارداد بسته‌ایم!! کمیته انضباطی فیفا هم با استناد به جعلی بودن قرارداد ارسال شده باشگاه پرسپولیس و همینطور استنباط موضوع ساده مبنی بر اینکه اگر طارمی با پرسپولیس قرارداد داشت، چرا زمانی که این بازیکن به ترکیه رفت و با ریزه اسپور قرارداد بست، هیچ‌کس از داخل باشگاه پرسپولیس معترض نشد؟ ( چون طارمی قراردادی نداشته است!).
 
دو. نکته بعدی صمد ابراهیمی بارها ثابت کرده که صحبت‌های حقوقی‌اش بیشتر جنبه هیجانی دارد تا واقعیت. ( رجوع شود به صحبت‌های ایشان درخصوص عدم محرومیت باشگاه و مهدی طارمی که با قاطعیت عنوان می‌کردند هیچ خطری باشگاه و بازیکن را تهدید نمی‌کند!
 
سه. ابراهیمی عنوان کرده که دادگاه کاس با ترجمه مصاحبه ویدیویی حسین هدایتی و ترجمه متن افشاگرایانه او مبنی بر دادن یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان، دیگر به نفع سرخپوشان رای را برنمیگرداند! سوال اینجا است چرا وقتی حسین هدایتی این مبلغ را به باشگاه می‌داد، همه از عوامل باشگاه قدردان او بودند و حالا برای فرافکنی و پاک کردن صورت مساله و منحرف کردن افکار عمومی مبنی بر جعل قرارداد و از بین بردن پول بیت‌المال ( جریمه هشتصد هزار یورویی تحمیلی بر باشگاه)، بحث مصاحبه هدایتی را پیش کشیدید؟
 
چهار. نباید انتظار داشت مساله‌ی روز فوتبال و اشتباهات عجیب مدیریتی از سوی هیچکس عنوان نشود و همه سکوت کنند تا پرونده پیش برود! نکته‌ای که حسین هدایتی هم در مصاحبه عنوان کرد این بود که حاضر است همچنان کمک‌هایی را برای باشگاه داشته باشد تا پیش از محرومیت از پنجره نقل و انتقالات، بازیکن مدنظر جذب شود.
 
واکنش هدایتی به صحبت‌های ابراهیمی:

 
منحرف کردن افکار عمومی توسط متخلفین جعل قرارداد! 

9550219
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است