ورزشی 22:03 - 07 بهمن 1393
ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم والیبال آلومینیوم الهمدی هرمزگان گفت: به دلیل حساسیت بالای دیدار شهرداری ارومیه و هرمزگان بازی سخت و نفس گیری را پیش بینی می کنم.

'ناصر شهنازی' شامگاه روز سه شنبه در حاشیه تمرینات تیمش در سالن غدیر و پیش از دیدار این تیم مقابل شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهرداری ارومیه پس از جدایی سعید معروف و مواجهه با مشکلات فراوان در دور برگشت تمام هدف خود را متمرکز به برد در دو دیدار پیش روی خود کرده است.



وی اظهار کرد: تیم المهدی هرمزگان نیز همچون تیم ارومیه نیاز به پیروزی در دیدار روز چهارشنبه دارد چرا که اگر نتوانیم از این دیدار امتیاز بگیریم شرایط صعود به پلی آف برای ما پیچیده تر می شود.



سرمربی ارومیه ای تیم المهدی هرمزگان گفت: تمام تلاش تیم ما کسب امتیاز برابر شهرداری ارومیه است حتی اگر دو و یا یک امتیاز باشد که بسیار برایمان شیرین و ارزشمند است.



وی گفت: به جز پاسور ایتالیایی تازه وارد شناخت بسیار خوبی از تک تک بازیکنان ارومیه داریم و آنالیز دقیقی در خصوص آنان انجام داده ایم.



مربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان افزود: به خوبی می دانیم که تیم شهرداری ارومیه از نظر بازیکن، تماشاگر و سرمایه گذاری میلیاردی که داشته در حد و اندازه های بسیار بالایی است و به هیچ وجه قابل مقایسه با آنان نیستیم ولی با وجود این به بازیکنانم گوشزد کرده ایم که ما محکوم به برد هستیم.



شهنازی گفت: تیم هرمزگان در دیدار دور رفت مقابل ارومیه در حالی که سعید معروف را در ترکیب خود داشت در مجموع سه ست با تفاضل امتیاز شش امتیاز نتیجه را واگذارکرد و مطمئنم بازیکنانم توانایی قدرت نمایی برابر تیم ارومیه را دارند.



وی ادامه داد: تک تک بازیکنانم انگیزه بسیار بالایی برای رویارویی با تیم شهرداری ارومیه دارند و با حمایت خوب مدیر عامل شرکت آلومینیوم المهدی و مدیر عامل باشگاه از نظر روحی و روانی بسیار آماده هستند.



شهنازی با ابراز امیدواری از صعود به مرحله پلی آف گفت: قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر گروه 2 کار سختی است ولی قابل دسترسی است و اگر بتوانیم با اعتماد به نفس و خود باوری لازم وارد میدان شویم مطمئنا به این مهم دست می یابیم.



تیم شهرداری ارومیه فردا در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه میزبان تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان است.



7126/581

انتهای پیام /*


5717299
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش شکایت می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در نهایت تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید و او  ۲۰ بار به زمین آمد و رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم، اما این اتفاق رخ نداد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم تیم استقلال از تساوی بازی ما برابر تیم پرسپولیس سود برد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است