استانی 01:18 - 01 اردیبهشت 1393
معاون استاندار قزوین تأکید کرد
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: مدیران استان قزوین باید با یک مدیریت جهادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف این استان تلاش کنند.

مدیریت جهادی مدیران قزوین برای تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی شامگاه یکشنبه در جمع مدیران قزوین با بیان اینکه مدیریت جهادی شهر و روستا نمی‌شناسد، اظهار داشت: در تمام بخش‌ها و نقاط استان قزوین باید تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های کاربردی و عملیاتی در راستای دستیابی به توسعه همه‌جانبه با رویکرد مدیریت جهادی پایه‌ریزی شود.

وی با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی به عنوان دو مولفه مهم و اساسی در سال جاری عنوان کرد: این دو موضوع ضمن اینکه باید در استانداری قزوین با حضور دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان و متخصصان مجرب حلاجی شود، باید در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نیز به این موضوع پرداخته شده و از آن‌ها نیز برنامه عملیاتی خواسته شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین تأکید کرد: مدیریت جهادی باید در تمام نقاط استان قزوین مورد توجه قرار گیرد این مسئله شهر و روستا نمی‌شناسد و هر منطقه‌ای متناسب با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود باید در این راستا کوشش و تلاش کند تا در نهایت شاهد توسعه روزافزون استان و کشور باشیم.

حبیبی با اشاره به برخی از ظرفیت‌های استان قزوین گفت: این استان به دلیل نزدیکی به پایتخت و موقعیت ژئوپولیتیک در مسیر رفت و آمد گردشگران قرار گرفته که می‌توان از این ثروت عظیم در راستای توسعه صنعت گردشگری و رشد اقتصادی قزوین استفاده کرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: مدیران استان قزوین باید با یک مدیریت جهادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف این استان تلاش کنند.


3533015
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است