اجتماعی 09:42 - 10 اردیبهشت 1403
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از امدادرسانی به ۶۲۲۳ نفر در سه استان سیل زده خبر داد.

ارائه خدمات امدادی به بیش از ۶۲۰۰ نفر در سیل سه استان

بابک محمودی گفت: از ۴ تا ۱۰ اردیبهشت ماه،  ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران ، کرمان ، یزد ، البرز و هرمزگان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که در سه استان، نیاز به امدادرسانی احساس شد.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۹۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۲۲۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۳ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۳۰۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۳۷۶۱ کیلوگرم نایلون، ۱۱۹۶ قوطی کنسروجات،۵۴۰ کیلوگرم برنج،۹۴۴ تخته پتو، ۴۴۳ تخته موکت، ۳۴۹ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۹۸ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، محمودی با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیروهای این جمعیت در استانهای خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱۲ تیم عملیاتی متشکل ۸۳۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.


12051599
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» زائران حج تمتع می توانند با ورود به پیام رسان «بله» در تلفن همراه خود، اقدامات اولیه برای دریافت ارز را با سرعت بیشتری نسبت به دریافت ارز به صورت حضوری انجام دهند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» مستمری مددجویان بهزیستی و امداد در سنوات گذشته با تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه واریز می شد که بنابر مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال جاری پرداخت ها از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها انجام می شود که در دوماه گذشته با تاخیر انجام شد...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» 6 مرد جوانی که در ورودی پارک پرندگان دست به جنایت زده بودند، دستگیر شدند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» در جریان جلسه امروز گزارش تفریغ بودجه سال 1401 مورد بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که عدم حضور شهردار در این جلسه مورد نقد برخی از اعضای شورای شهر تهران بود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» قوه قضائیه علی رغم صدور حکم محکومیت 3 سال حبس و جریمه نقدی هنوز درخواستی برای "صدور اعلان قرمز یاسین رامین" که در خارج از کشور به سر می برد به پلیس اینترپل ارسال نکرده است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مصلی و نمایشگاه بین المللی محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه ها نیست.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در طرح حمایتی صندوق از شرکت های دانش بنیان، تا 100 میلیارد تومان از طریق شبکه بانکی و با معرفی نامه صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات پرداخت می شود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس قرارگاه جهادی 2020 محله گفت: 874 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل با کد ملی شناسایی شده اند و در قرارگاه جهادی محله 2020 برای بازگرداندن آنها به مدرسه تلاش می شود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توسعه ظرفیت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با دهه کرامت از آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهد مقدس خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» در جلسه امروز شورای شهر تهران به موضوعات مختلفی از جمله سقوط یک کودک از پله برقی، بهره برداری از فاز اول آزادراه شهید شوشتری و ... پرداخته شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است