استانی 08:50 - 10 اردیبهشت 1396
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:
زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دولت دوازدهم باید دولت حزب اللهی ها باشد و آینده از آن حزب اللهی ها است.

دولت دوازدهم باید دولت حزب اللهی ها باشد

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: تغییر در هر جامعه فقط با اراده مردم امکان پذیر است و خداوند متعال در قرآن کریم بر این اصل مهم تاکید فرموده که مردم یک جامعه خود سرنوشت خویش را رقم می زنند و سعادت و شقاوت وپیشرفت و پسرفت اجتماع بستگی به نوع نگرش و انتخاب مردم دارد.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی که در نوع خود تغییری اساسی نه تنها در ایران که در نظام بین المللی محسوب می شود، گفت: اراده الهی و همت و خواست مردم با زعامت امام راحل (ره) این تعییر را بنیان نهاد نقطه عطفی در قرن حاضر و جهان معاصر را رقم زد ِوامروز مقام معظم رهبری با همان اقتدار و قدت راه و خط امام را ادامه داده و پرچمدار عزت شرف آزادی و آزادگی در جهان است.

صفی یاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری گفت: در این دوره باید رییس جمهوری در طراز نظام اسلامی و معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی واسلام انقلابی و دریک کلمه حزب اللهی انتخاب شود تا در پرنو اطاعت از رهبری و تمکین عملی به ولایت فقیه اهداف مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش محقق شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دولتی که در خط فکری رهبری نگنجد وبا اصول و آرمان های انقلاب اسلامی بیگانه باشد قظعا از شاخصه های اسلام ناب محمدی بی بهره بوده و در دامن بیگانگان و معاندان خواهد افتاد.

 صفی یاری افزود: هشدارها تذکرات وبیانات رهبری فرزانه در خصوص توجه و محوریت تفکر انقلابی حاکی از خلأ روشنی است که باید در دولت آینده. و مدیریت کلان کشور بخصوص در دیپلماسی خارجی با انتخاب رییس جمهوری انقلابی جبران شود.

وی از مردم متدین و آگاه خواست با حضور حماسی و انتخابی حماسی حماسه بزرگ دیگری را رقم زده و دل مشتاقان انقلاب اسلامی در جهان را شاد و  دشمنان به ویژه آمریکای مستکبر را برای روی کار آمدن دولتی سازشکار و به اصطلاح آنان میانه رو لحظه شماری می کنند را ناامید سازند.


9054941
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است