بین‌الملل 20:52 - 01 آبان 1400

تداوم حملات هوایی جنگنده های سعودی به مناطق مختلف یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، حملات هوایی جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی سعودی به مناط مختلف یمن ادامه دارد.

جنگنده های سعودی در پنج نوبت مناطق الاقشع، اللبنات و المرازیق در استان الجوف را بمباران کردند.

همچنین جنگنده های سعودی منطقه مرخه در استان شبوه را سه بار هدف قرار دادند.

المسیره گزارش داد که جنگنده های سعودی در سه نوبت منطقه صرواح در استان مارب را بمباران کردند. همچنین منطقه الجوبه در استان مارب هم ۱۶ بار از سوی جنگنده های سعودی هدف قرار گرفت.

حملات هوایی به مأرب در شرایطی است که پیشروی های نیروهای یمن ادامه دارد و در واقع هدف از این بمباران ممانعت از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن است.

علاوه بر آن متجاوزان و مزدوران وابسته به آنها ۲۱۲ بار آتش بس را در الحدیده در غرب یمن نقض کردند. این موارد شامل پروازهای جاسوسی و حملات توپخانه ای و با دیگر آتشبارها بوده است.


11285425
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) گفت که وزیر امنیت داخلی این رژیم تنها با یک کلمه «اسرائیل را مضحکه دنیا کرد.»
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» توئیت یک‌کلمه‌ای بن‌گویر وزیر امنیت ملی صهیونیست‌ها که نوشته بود؛ דרדל׳ה! در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدا از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۳۴ هزار و ۱۲ تن افزایش یافته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که چهار فرد و دو نهاد صهیونیست را به دلیل اعمال خشونت علیه فلسطینیان کرانه باختری تحریم کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کشور‌های گروه هفت به اعمال تحریم علیه کشور‌هایی که با روسیه همکاری می‌کنند، تهدید کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقام‌های اروپایی در واکنش به گزارش‌های منتشر شده پیرامون شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار، عنوان شد که این اقدام ناشی از مقابله با چند ریزپرنده بوده و خسارتی در پی نداشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه آمریکا درباره حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران تاکید کرد که واشنگتن در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نداشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه روسیه گفت تهدیدات ادعایی که به ایران نسبت داده می‌شوند به قصد منحرف کردن توجهات از جنگ غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان همکاری اسلامی وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است