گوناگون 17:34 - 29 دی 1395
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مهم‌ترین تولید این سازمان تامین امنیت اجتماعی است، گفت: صحت، سلامتی و امنیت اجتماعی محصول سازمان تامین اجتماعی است.

تامین امنیت اجتماعی، مهم‌ترین تولید سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دیدار با آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد، اظهارداشت: همواره سعی کرده‌ایم به ارتقای امنیت اجتماعی کمک کنیم و این سازمان، از قبل از تولد تا پس از مرگ به بیمه‌شدگان، خدمات ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه آرزوهای تاریخی سازمان در حوزه منابع، پایداری مباحث شرعی و دینی، از طریق مقام معظم رهبری در قالب سیاست‌های کلی نظام تامین اجتماعی برآورده شد، گفت: این سیاست‌ها بسیار راهگشا و راهبردی است.

نوربخش گفت: تحولات و اقدامات زیادی در این سازمان در حال اجراست از جمله کارت بیمه الکترونیکی که به جای دفترچه‌های درمانی در مراکز ملکی سازمان در استان خراسان‌رضوی جایگزین شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ماهیانه سه هزار و ٤٠٠ میلیارد تومان معادل هدفمندی رایانه‌ها پرداخت مستمری داریم، افزود: سازمان تامین اجتماعی در مباحث حاشیه‌ای ورود نمی‌کند و مدیران سازمان در حوزه کاری خود دانش کافی دارند.

نوربخش با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در حوزه دارویی، نفت و گاز و پتروشیمی وارد بورس شده است، اظهار داشت: ورود به بورس باعث می‌شود قابل محاسبه و رصد باشیم و مردم نیز در سرمایه سازمان شریک باشند.

وی افزود: سیاست سازمان تامین اجتماعی صرفا درجهت شفاف‌سازی است.

وی گفت: خود را پاسخگوی بیش از ٤٢ میلیون نفرجمعیت بیمه‌شده می‌دانیم و در جهت صیانت از حقوق بیمه‌شدگان همواره تلاش کرده‌ایم.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی همانند سایر سازمان‌های بیمه‌گر، طی ٣٠ سال اول فعالیت، در حال دریافت منابع است و در ٣٠ سال دوم، ارائه تعهدات پررنگ‌تر می‌شود.



وی با بیان اینکه دو میلیون و ٧٠٠ هزار نفر (٤٨درصد) در خراسان‌رضوی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، گفت: سازمان تامین اجتماعی در قالب ماموریت‌های خود سالیانه چهار هزار میلیارد تومان در این استان هزینه می‌کند.

وی ادامه داد: استان خراسان‌رضوی با ٤٠ واحد اجرایی، شعب اقماری و ٢٠ مرکز درمانی به بیمه‌شدگان خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام


8682977
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است