استانی 11:10 - 02 اسفند 1398
/روز انتخاب/
ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به پوشش کامل همه شعب اخذ رای توسط پلیس، گفت: خوشبختانه امنیت کافی در همه شعب برقرار و مردم در کمال آرامش مشغول رای دادن هستند.

 سردار علی اکبر جاویدان پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مدت‌ها قبل تمامی تمهیدات لازم توسط پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت انتخابات اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: همه 1580 شعب ثابت و سیار در سطح استان می شود توسط نیروهای پلیس پوشش داده شده تا مردم بتوانند با خیالی آسوده در این رویداد مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند.

جاویدان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مشکل امنیتی در هیچ کدام از شعبه های اخذ رای گزارش نشده، گفت: پلیس همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته تا بتواند در کنار سپاه و بسیج شرایط لازم را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در دور افتاده‌ترین نقاط استان کرمانشاه پلیس برای برقراری امنیت حضور دارد تا همه مردم بتوانند با خیالی آسوده در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت و در آینده کشور سهیم باشند.

وی حضور پرشور مردم پای صندوق های رای و انتخاب اصلح و آگاهانه را دو موضوع بسیار مهم ذکر کرد و گفت: با تحقق این امور هم بر اقتدار انقلاب و نظام افزوده شده و هم شاهد مجلسی قوی و کارآمد خواهیم بود.

جاویدان گفت: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح و آگاهانه پاسخی محکم به یاوه گویی دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا است که برای ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان تلاش می کند.

انتهای پیام


10404401
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است